Talkie.ai to platformę do samodzielnego tworzenia i zarządzania voicebotami, dzięki której biura obsługi klienta będą mogły uniezależnić się od dostępności dostawców botów głosowych. Spółka to Pragmatists – warszawskiego software house’u, obsługującego 30 klientów z 8 krajów, także na rynku amerykańskim.

Talkie.ai z 3 mln zł dofinansowania od Movens VC i LT Capital

Talkie.ai umożliwia szybkie, samodzielne budowanie wirtualnych konsultantów przez działy obsługi klienta, tworzenie dla nich scenariuszy i dynamiczne trenowanie ich do właściwego rozumienia tego, co przekazują rozmówcy. Podejście low-code pozwala na konstruowanie takich rozwiązań osobom nieposiadającym technicznego doświadczenia. Narzędzie nie wymaga więc od klientów Talkie umiejętności kodowania ani wyspecjalizowanego zespołu wdrożeniowego – czytamy w komunikacie.

Talkie.ai już rozmawia dla kilkunastu marek, wspierając biura obsługi klienta 24-godzinną dostępnością kontaktu z klientem. Posiada także rozwiniętą bazę klientów zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Np. jest twórcą jednego z najdłużej działających w Polsce voicebotów w sieci salonów Jean Louis David. Ponadto z technologii spółki korzystają m.in.: Seris Konsalnet, Europejski Fundusz Leasingowy, zajmująca się fotowoltaiką spółka Columbus Energy, czy działająca w branży e-marketingu firma Web2Metrics.

To Talkie stało też za głośnym na początku pandemii „Koronabotem” odpowiadającym na tysiące pytań w kwestii koronawirusa osobom, które nie mogły dodzwonić się na infolinię NFZ. Warszawska spółka to 2-letni spin-off warszawskiego, uznanego software house’u Pragmatists, który jednocześnie dał przestrzeń do prototypowania rozwiązania.