– Rozwój sektora e-commerce gwałtowanie przyśpieszył w ostatnich kilkunastu miesiącach głównie z powodu trwającej pandemii. Jego wartość szacuje się obecnie na ponad 60 miliardów złotych. Bank Pocztowy chce czynnie uczestniczyć w tym sektorze. Przystąpienie do Izby ułatwi nam dostęp do szerokiego grona partnerów działających na rynku e-commerce – komentuje Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego.

Bank Pocztowy zapowiada nowości w aplikacji mobilnej

– Obecnie pracujemy między innymi nad wdrożeniem usługi śledzenia przesyłek pocztowych z poziomu aplikacji mobilnej Banku Pocztowego. To będzie nowa oferta zarówno dla naszych klientów jak i osób  korzystających z usług Poczty Polskiej. Usługę uruchomimy w połowie bieżącego roku – dodaje.

W ofercie Banku Pocztowego są już usługi ułatwiające zamawianie i odbieranie produktów zakupionych w Internecie. Klienci mogą mogą uzyskać SMS-em informację o oczekującej na odbiór korespondencji czy przesyłce, dzięki usłudze e-Awizo. Mogą także zamówić dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy, a informację o ich dostarczeniu Klient otrzymuje SMS-em lub e-mailem.

Obie usługi Poczty Polskiej  dostępne są w smartfonie i są bezpłatne dla klientów Pocztowego. Bank pracuje nad kolejnymi produktami rozszerzającymi ofertę dla rynku e-commerce.