Banku Millennium oferuje możliwość dodania kont prowadzonych w siedmiu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Pekao, PKO BP,  Santanderze oraz BNP Paribas. Natomiast z kont w PKO BP, mBanku, ING Banku Śląskim, Santander Banku, Alior Banku oraz Banku Pekao klient może zlecić dodatkowo przelew krajowy.

Kolejny bank dostępny w bankowości elektronicznej Banku Millennium

Usługa Finanse 360°pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.

Uruchomienie usługi w Banku Millennium jest bardzo proste. Wystarczy:

  • kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
  • udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;
  • po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
  • zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.

Obecnie agregację rachunków oferują 4 banki działające w Polsce – ING Bank Śląski, Bank Millennium, Alior Bank i Santander Bank Polska. W tych bankach można podejrzeć swoje rachunki prowadzone w innych bankach. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście podlinkowanym powyżej.