Usługa Finanse 360°pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.

Kolejna nowość w ramach otwartej bankowości w Banku Millennium

Aby uruchomić usługę wystarczy kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej. Następnie konieczne będzie udzielenie zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku, a po przekierowaniu na stronę innej instytucji musimy zalogować się swoje konto. Na koniec należy zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.

Usługa Finanse 360° Banku Millennium obejmuje teraz możliwość dodania kont prowadzonych w dziewięciu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Pekao, PKO BP, Santanderze, BNP Paribas, Inteligo i Citi banku. Jednocześnie klient może zlecić przelewy z kont w PKO, mBanku, ING, Santanderze, Aliorze oraz Pekao. Millennium zapowiada wprowadzenie kolejnych nowości już wkrótce.

Jeśli interesuje Was rozwój otwartej bankowości w Polsce, to zachęcamy do zapoznania się z tekstem – Minął rok od wejścia w życie dyrektywy PSD2. Jak wygląda otwarta bankowość w Polsce? W materiale możecie zapoznać się między innymi z tabelami prezentującymi usługi dostępne w poszczególnych bankach.

/RT