– Nasi klienci cenią sobie wygodę, dlatego od kilku lat rozwijamy sieć punktów odbioru, których chcemy mieć 20 tysięcy do końca 2022 roku. Punkty te, takie jak sieć sklepów Żabka, stają się miejscem, w którym klienci mogą wygodnie wysłać paczki. Tę opcję rozwijamy wspólnie z Żabka Polska – mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska rozszerza współpracę z siecią Żabka

Teraz oprócz odbioru przesyłek, istnieje także możliwość ich nadawania poprzez serwis https://paczki.zabka.pl/ – zarówno z opcją dostawy pod wskazany adres, jak również z opcją odbioru w wybranym sklepie z tej sieci. Przesyłkę można opłacić online, a następnie zanieść do sklepu Żabka.

Od niedawna Poczta Polska wraz z Żabka Polska oraz partnerem technologicznym PointPack, wprowadziła pilotażowy projekt zwrotu towarów zakupionych online. Pierwszym partnerem biznesowym PP, który skorzystał z opcji wysyłek i zwrotów towarów poprzez sieć Żabka jest Answear.com – multibrandowy sklep internetowy.

Kilka dni temu Poczta Polska informowała także o rozszerzeniu współpracy z Amazonem i zwiększeniu wolumenu obsługiwanych przesyłek. Dodatkowo jeszcze w tym roku PP ma uruchomić 500 automatów do odbioru przesyłek, a w przyszłym roku klienci będą mogli korzystać już z 2 tys. takich urządzeń.