– Zgodnie z zapowiedzią złożoną w maju, kiedy to bank uruchomił usługę wideodoradcy dla firm, rozszerzamy jej zakres udostępniając ją także dla klientów indywidualnych. Nasi doradcy nie tylko informują o ofercie banku podczas rozmowy on-line, ale także pomagają skorzystać z niej. Na początek maja możliwość złożenia wniosku o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie – mówi Bartosz Błaszczyk dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim.

PKO BP udostępnia wideodoradców dla klientów indywidualnych

Rozmowa wideo z doradcą PKO BP może odbyć się w dni robocze w godzinach 9-17. Chcąc z niej skorzystać należy wejść na stronę w serwisie internetowym banku i skorzystać z linku do krótkiego formularza rejestracyjnego, który należy wypełnić. Na podany adres, zamawiający rozmowę otrzymuje email z linkiem do przeprowadzenia testu połączenia.

Należy postępować zgodnie z instrukcjami z e-maila i sprawdzić, czy link działa na urządzeniu, z którego dokonywane jest połączenie. Może to być komputer stacjonarny/laptop lub smartfon z przeglądarką internetową (zalecany Chrome) czy aplikacją Google Meet. Przed zaplanowaną wideokonferencją z doradcą, na wskazany numer telefonu przyjdzie SMS, a na adres poczty elektronicznej e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania, z linkiem do połączenia wideo.

PKO BP zapewnia, że rozmowa wideo jest w pełni bezpieczna. Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, rozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.

Z usług wideodoradców skorzystają także przedsiębiorcy

Od maja usługa wideodoradcy jest dostępna dla klientów firmowych PKO BP, którzy podczas spotkania online mogą porozmawiać na temat rozwiązań wspierających działalność firmy. W pierwszych tygodniach po uruchomieniu usługi klienci najczęściej łączyli się zdalnie z doradcą, aby uzyskać informacje na temat wsparcia w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej.

Od teraz podczas wideorozmowy przedsiębiorcy będą mogli również uruchomić pożyczkę lub kredyt w rachunku bieżącym. Sposób uruchomienia wideo spotkania z doradcą dla firm jest taki analogiczny jak w przypadku klientów indywidualnych. PKO Bank Polski sukcesywnie rozwija zdalne formy kontaktu z bankiem, w serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO systematycznie pojawią się nowe funkcje ułatwiające korzystanie z usług banku i obsługi rachunków. Zachęcamy do ich maksymalnego wykorzystania.