15 listopada 2018, 10:00:III Edycja Kongresu 590 - Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego - G2A Arena Jasionka 954 36-002 Rzeszów, Polska

mBank wprowadza wideoweryfikację w aplikacji mobilnej

Tymczasowa zmiana limitu transakcji w aplikacji mBanku

W aplikacji mBanku można już skorzystać z wideoweryfikacji. Na razie jest ona dostępna dla posiadaczy smartfonów z systemem iOS. W aplikacji pojawiła się także możliwość zarządzania zleceniami zleceniami stałymi.

Od teraz konto w mBanku można założyć mobilnie w systemie iOS, bez konieczności wizyty w placówce czy kontaktu z kurierem. Wkrótce możliwość otwarcia rachunku w aplikacji pojawi się także na urządzeniach z Androidem.

Przypomnijmy, że mBank jako jeden z pierwszych banków w Polsce wdrożył płatności mobilne Apple Pay. Posiadacze iPhone’ów stanowią 25% wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej mBanku. Więcej na temat Apple Pay można przeczytać tutaj – Już oficjalnie. Apple Pay w 9 bankach w Polsce.

Wideoweryfikacja w mBanku  jak to działa?

Wystarczy kilka prostych kroków:

  • po pobraniu aplikacji na smartfona należy wybrać opcję „Otwórz rachunek przez wideo” z wykorzystaniem dowodu osobistego;
  • podczas rozmowy video z ekspertem banku użytkownik zostanie poproszony o pokazanie dowodu osobistego i wykonanie zdjęć – na podstawie fotografii dokumentu konsultant zweryfikuje klienta, a następnie złoży wniosek o rachunek w jego imieniu (wcześniej uzupełniając go niezbędnymi danymi osobowymi);
  • podpisanie umowy następuje zaraz po zakończonej rozmowie video – bezpośrednio w aplikacji; podpisem jest specjalny kod przekazywany w ramach połączenia telefonicznego;
  • na koniec klient może od razu powiązać swoją aplikację mobilną z nowym kontem i aktywować kanały dostępu do banku.

mBank udostępnił również możliwość zarządzania zleceniami stałymi z poziomu aplikacji mobilnej. Wystarczy wejść w opcje płatności, aby ustawić nowe zlecenie, odwołać lub zmodyfikować istniejące. Z aplikacji mBanku korzysta już ponad 1,2 mln klientów.

mBank/RT