Wielka moc wielkanocnych e-zakupów

Asia Stankiewicz
Asia Stankiewicz
#e-commerce
Opublikowano: 26 marca 2018, 14:34 Aktualizacja: 12 maja 2019, 16:02

42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co trzeci. Oznacza to długie godziny spędzone w marketach i jeszcze dłuższe kolejki do kas.

Jak przygotować się do Świąt nie tracąc czasu w oczekiwaniu na paragon? Rozwiązaniem są zakupy spożywcze przez internet, z których skorzystało już kilka milionów Polaków.

Czytaj także: Jak rośnie europejski rynek e-commerce?

Zakupy na Święta w Internecie

Klienci coraz częściej doceniają możliwość kupowania produktów spożywczych w internecie. Dzięki Szopi zyskują możliwość zrobienia zakupów z najpopularniejszych sklepów i odebrania ich u siebie w domu bezpośrednio od profesjonalnego szopera, czyli dostawcy, który skompletuje w ich imieniu całe zamówienie. Przed Wielkanocą, kiedy wszyscy narzekamy na brak wolnego czasu oraz niekończące się kolejki w tradycyjnych sklepach, pomoc takiej osoby bywa zbawienna – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl

Święta Wielkanocne tradycyjnie w polskich domach przygotowywane są z dużym rozmachem, a budżet domowy nie jest przecież bez dna. Dlatego Szopi umożliwia wygodne formy płatności, w tym odroczenie płatności do nawet 30 dni. Aby skorzystać z tej możliwości wystarczy wybrać PayU Płacę Później jako metodę płatności. Odroczenie terminu zapłaty za zakupy nie wiąże się dla kupujących z żadnym dodatkowym kosztem – do zapłaty jest dokładnie tyle, ile kosztowały zakupy.

Czytaj także: Szopi.pl – czyli zakupy spożywcze bez wychodzenia z domu

Coraz częściej robimy zakupy online

Wprowadzenie takiej metody płatności przy zakupach spożywczych online pozwala konsumentom na komfortowe zaplanowanie wydatków oraz brak kompromisów w kompletowaniu koszyka zakupowego. Co więcej, już prawie połowa internautów wskazuje dostęp do różnorodnych form płatności jako główny powód motywujący ich do zrobienia zakupów przez internet.

– Osoby korzystające z usług profesjonalnego szopera to nie tylko fani nowinek technologicznych, ale przede wszystkim świadomi i ceniący swój czas konsumenci. Możliwość otrzymania zakupów spożywczych na konkretną godzinę, a przy tym dostęp do wygodnych metod płatności sprawia, że grono klientów Szopi rośnie. Natomiast odroczona płatność PayU Płacę później, którą oferujemy, ułatwia zarządzanie domowym budżetem – komentuje Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Czytaj także: Trendy w e-commerce na rok 2018

Szopi/AS

Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

wielka-moc-wielkanocnych-e-zakupow