21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Wirtualne lustro – nowa technologia dla sklepów internetowych

Już niedługo polskie e-sklepy będą mogły wziąć udział w prawdziwej rewolucji, która odmieni ich sposób sprzedaży i zwiększy zyski. To za sprawą wirtualnego lustra – wyjątkowej technologii start-upu Virtooal.com, którego udziałowcem został Vit Endler, do niedawna Prezes Zarządu Mall.pl.

Start-up Virtooal.com prowadzi zaawansowane prace nad technologią wirtualnego lustra, które niedługo można będzie wykorzystać w branży e-commerce na szeroką skalę. Ten niezwykle nowoczesny projekt stwarza możliwości sprzedażowe, o których jeszcze do niedawna właściciele sklepów internetowych mogli tylko pomarzyć. Wirtualne lustro to narzędzie, które buduje doświadczenia klienta i wspiera jego obsługę. Dzięki niemu marki e-commerce mogą badać, rozumieć i przewidywać zachowania konsumenckie. To prawdziwa rewolucja w dziedzinie zakupów online.

Czytaj także: Uber wejdzie na giełdę w 2019 roku

Virtooal i wirtualne lustro

virtooal

W ciągu kilku najbliższych lat wirtualne lustro ma szansę stać się standardowym narzędziem, wykorzystywanym przez sklepy internetowe do sprzedaży artykułów z kategorii moda i lifestyle. Dzięki niemu robienie zakupów on-line ma być tak samo skuteczne jak w sklepach stacjonarnych. Wirtualne lustro działa w prosty sposób – pozwala klientowi wgrać na stronie e-sklepu zdjęcie jego twarzy, by następnie “przymierzać” na nim np. okulary czy kapelusz.

– Virtooal.com otwiera możliwość rozwiązania problemów w sprzedaży online, które nie zostały rozwiązane dotychczas – tłumaczy Vit Endler.

– W branży e-commerce, szczególnie w sektorze beauty i fashion, mamy ogrom zdefiniowanych wyzwań, które niejeden właściciel e-sklepu chciałby w szybkim czasie zniwelować, a co najważniejsze doprowadzić, by e-kupujący nie czuli obaw przed zamówieniem tego typu produktów drogą internetową, a mogli śmiało i wygodnie przymierzać, próbować, dopasowywać i znajdować produkty pod siebie.- dodaje.

Czytaj także: Black Friday – jak wykorzystać moment zakupowego szaleństwa?

Virtooal pozyskał nowego inwestora

Vit Endler inwestuje w Virtooal

W ostatnich miesiącach Virtooal.com pozyskał nowego inwestora, Vita Endlera (zdjęcie powyżej) – do niedawna Prezes Zarządu Mall.pl, dzięki czemu zyskał dodatkowe kilkadziesiąt tysięcy euro na przyspieszenie rozwoju platformy i poszerzenie swojej aktywności sprzedażowej.

Czytaj także: Kasa fiskalna to przeżytek! Jak będą wyglądały sklepy przyszłości?

– Mój udział w tym przedsięwzięciu to zarówno okazja do rozbudowania doświadczenia dla start-upu w e-commerce, ale również, w przypadku powodzenia projektu, transfer wiedzy pomiędzy Virtooal.com a naszą międzynarodową firmą. Mall.pl skorzysta z innowacyjnego podejścia tworzonego w środowisku startupowym, natomiast młodzi przedsiębiorcy dostaną możliwość testowania i ulepszania swoich nowatorskich produktów i rozwiązań – tłumaczy V. Endler.

Wirtualne lustro to technologia niezwykle atrakcyjna dla kupujących, ale i właścicieli sklepów internetowych. Ci ostatni skorzystają na niej najwięcej. Implementacja systemu do e-sklepu jest bardzo łatwa, gdyż polega na instalacji plug & play. Konsekwencją natomiast jest zwiększenie konwersji od 10 do 50%, jak i wyraźne zmniejszenie ilości zwrotu zakupionych towarów.

Twórcy wirtualnego lustra wierzą, że skala jego wykorzystania będzie globalna. Już dziś oferują swą usługę w USA, Europie Zachodniej oraz Wielkiej Brytanii.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone