W wyniku połączenia rozwiązania płatności elektronicznej Saferpay firmy Worldline oraz silnika CRM firmy Cendyn, procesy płatności ulegają uproszczeniu. Rozwiązania CRM firmy Cendyn współpracują z setkami systemów PMS i mogą stosować inteligentne i zautomatyzowane warunki płatności, zgodnie z wcześniej zdefiniowanymi segmentami klientów, kodami rezerwacji, cennikami i itp.

Uproszczone płatności za hotel

-Nasze partnerstwo z Cendyn służy zarówno branży hotelarskiej, jak i gościom hotelowym, upraszczając i zabezpieczając płatności online. Cendyn jest powiązany ze wszystkimi najważniejszymi systemami hotelowymi, co oznacza, że wszystkie dane dotyczące rezerwacji są wstępnie zarejestrowane i wysyłane do rezerwującego. Aby sfinalizować płatność, posiadacz karty musi jedynie wprowadzić dane swojej karty – a hotelarz może przetworzyć płatność, w zgodności z przepisami prawnymi –  twierdzi Chris Lanckbeen, szef działu Travel & Hospitality w Worldline.

Dzięki zintegrowanym płatnościom Worldline, hotele korzystające z systemu CRM Cendyn są teraz zabezpieczone przed ryzykiem związanym z brakiem zgodności ze standardami PCI i obciążeniami zwrotnymi (typu chargeback). Transakcje są przetwarzane zgodnie z przepisami PSD2, dzięki czemu można uniknąć błędów związanych z wykonywaniem czynności manualnie. Hotele mogą również dostosować swoje zasady płatności do e-kanałów rezerwacji i charakterystyki gości. Automatyczne przesyłanie danych między systemem CRM Cendyn a rozwiązaniem płatniczym Worldline przełoży się na lepsze doświadczenie klienta.

Zabezpieczenie płatności

-Integracja ich kompleksowej platformy Saferpay z naszą komunikacją transakcyjną z gośćmi jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży – mówi Rodd Herron, VP Partnerships w Cendyn.

Kliknięcie w link do płatności zawartego w potwierdzeniu mailowym przeniesie rezerwującego na stronę płatności Saferpay. Po wybraniu preferowanej metody płatności, dokonujący rezerwacji mogą wprowadzić dane swojej karty płatniczej. Następnie Saferpay automatycznie przesyła status transakcji do systemu CRM Cendyn i mailowo potwierdza rezerwującemu dokonanie płatności.

Ten sam mechanizm umożliwia hotelom zbieranie informacji o kartach płatniczych od rezerwujących przed ich przyjazdem i dysponowanie tymi danymi w celu dokonania płatności przy wymeldowaniu lub jako zabezpieczenie w przypadku niepojawienia się gości.

Dzięki tej metodzie płatności, zagwarantowane jest pełne uwierzytelnienie posiadacza karty, co pozwala hotelarzom spełnić wymogi dyrektywy PSD2 i uniknąć ryzyka związanego z koniecznością spełnienia wymogów bezpieczeństwa PCI DSS i potencjalnymi reklamacjami posiadaczy kart.