Innymi słowy, przy wyborze tej nowoczesnej formy płatności, dostępnej na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej Multikina, realna wartość pojedynczego biletu to 5 PLN. Z kolei osoby płacące kartą Mastercard lub Maestro w kasie kina, na stronie www lub w aplikacji, otrzymają bilet na wtorkowy seans w cenie 10 PLN. Wspólna akcja Multikina i Mastercard potrwa rok, do 30 listopada 2018 r.

Czytaj także: Problemy z kupnem mieszkania? Ten startup znalazł rozwiązanie

Wtorki z Mastercard – promocja na bilety do Multikina

Wtorki z Mastercard

Masterpass jest cyfrowym portfelem, służącym do płacenia online lub w aplikacji, w którym konsument może zapisać dane swoich kart płatniczych. Dane te wpisuje się tylko raz, dzięki czemu każda kolejna transakcja kartą przebiega szybciej. Dane kart są też szyfrowane i nie są udostępniane sprzedawcom. W efekcie Masterpass przenosi płatności kartą online i w aplikacji na nowy poziom wygody i bezpieczeństwa. Portfel cyfrowy Masterpass od Mastercard jest już dostępny dla wszystkich kupujących, bez względu na to, z jakiej karty płatniczej korzystają i który bank jest jej wydawcą.

„Wtorkom z Mastercard” towarzyszyć będzie kampania promocyjna w telewizji, internecie oraz OOH. W spocie telewizyjnym wystąpi Mateusz Gessler, ambasador Bezcennych Niespodzianek Mastercard. Ponadto w kinach sieci Multikino prowadzona będzie kampania on- i off-screenowa. Działania promocyjne przygotowały agencje McCann i Isobar, zaś za zakup mediów odpowiadał Carat.

– Lubimy zachęcać posiadaczy naszych kart do spędzania wartościowych chwil w gronie swoich bliskich, bo takie momenty sprawiają, że zwykły dzień może stać się bezcenny. Mamy nadzieję, że promocja Mastercard w Multikinie będzie okazją do tego, aby częściej spotkać się z rodziną czy znajomymi i dzielić się pozytywnymi emocjami – mówi Marta Życińska, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

„Wtorki z Mastercard” to kolejna wspólna akcja promocyjna Multikina i Mastercard.

– Po sukcesie promocji Mastercard w Multikinie, która trwała przez cały grudzień 2016 r., zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej współpracy i wzbogacenie promocji. Jesteśmy przekonani, że widzowie przyjmą ją z entuzjazmem – mówi Mariusz Spisz, prezes spółki Multikino Media.