Jak budować opowieść o marce w social mediach? W jaki sposób dobierać narzędzia i działać skutecznie? Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Pytań jest wiele, a świat socjalmediów stale przyśpiesza i czasem aż trudno za nim nadążyć samodzielnie. Właśnie dlatego tak istotne są wszelkiego rodzaju eventy, która przybliżają przedsiębiorcom nowe narzędzia komunikacji z klientem.

Kongres For Social Media już w 23 i 24 maja

Cały event rozpocznie się omówieniem trendów w SM. Następnie pojawić ma się temat obowiązkowy, czyli tik tok. Prelegenci opowiedzą między innymi o tym jak budować angażujące opowieści, a także o  taktykach w SM jakie nasza firma może zastosować. Na koniec dnia odbędą się także ćwiczenia z pisania angażujących tweetów oraz wiele praktyk ze świata komunikacji z klientem.

Tematyka będzie ściśle dotyczyć takich zagadnień jak konta firmowe, promocje i sprzedaż produktów oraz usług w sieci. Wśród prelegentów pojawią się m.in. Karolina Bąkowska, Łukasz Korczewski i Agata Kostrzewa.

Wdrażanie contentu w social mediach nie jest jednorazowe. Trzeba je przede wszystkim stale optymalizować i dopasowywać do bieżącej sytuacji. Pomóc w tym mogą, między innymi, odpowiednio dobrane narzędzia, testy rozwiązań i dobrze przygotowana strategia. Nasza firma skorzysta na tym jednak dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć, jak to wszystko ze sobą połączyć i na co zwracać uwagę.

Serdecznie zapraszamy na wydarzenie. Bilety dostępne są tutaj.