- Użytkownicy Androida i iOS mogą już korzystać z aplikacji SALTUS ZDROWIE.
- Jest to jedyna aplikacja służąca umawianiu wizyt i badań lekarskich w ramach ubezpieczenia zdrowotnego o tak rozbudowanej funkcjonalności.
- Do jej najważniejszych zalet należą geolokalizacja placówek połączona z GPS, system oceniania wizyt i czat z konsultantem.
Umów wizytę u lekarza w 4 sekundy!
Za pomocą czterech prostych kroków można wskazać odpowiedniego specjalistę, przychodnię oraz pożądany termin wizyty. Sporym udogodnieniem jest możliwość skorzystania z geolokalizacji, która ułatwia nie tylko wybór najbliższej placówki, ale również podpowiada optymalną drogę do niej. Aplikacja umożliwia przegląd placówek według wielu opcji: miejsca zamieszkania, miejsca pracy, wybranej przez siebie lokalizacji, ostatnio wybranych placówek. Na dzień przed planowaną wizytą użytkownik otrzyma również stosowne powiadomienie przypominające.
– Problemy zdrowotne są niezwykle wrażliwym i delikatnym obszarem. Chcemy zapewnić ubezpieczonym jak największy komfort korzystania z pomocy, dlatego śledzimy trendy i wprowadzamy dodatkowe rozwiązania bazujące na nowych technologiach. Współczesny pacjent oczekuje jak najszybszego dostępu do świadczeń, a dzięki aplikacji niezależnie od pory dnia czy nocy możemy szybko i wygodnie zarezerwować termin u odpowiedniego specjalisty. Przygotowując narzędzie postawiliśmy na użyteczność i prostotę obsługi. Liczymy, że ubezpieczeni docenią jej zalety – mówi Joanna Karawacka, Manager ds. Marketingu i PR z SALTUS Ubezpieczenia.
Aplikacja pozwala nie tylko na umawianie konsultacji w jednej z 1 300 placówek współpracujących z ubezpieczycielem, ale oferuje również wgląd do całej dotychczasowej historii wizyt, co usprawnia proces rezerwacji kolejnej kontroli u lekarza prowadzącego. Innym udogodnieniem jest wbudowany czat z infolinią pozwalający na uzyskanie pomocy w czasie rzeczywistym bez potrzeby dzwonienia. Ważnym elementem aplikacji jest również możliwość oceniania poszczególnych usług. Pacjenci stają się zatem nie tylko odbiorcami, ale również w pewien sposób kreatorami dostarczanych usług. Przekazywane opinie mają wpływ na kształt i rozwój świadczeń.