Kampania, która spotkała się już z pozytywnym odbiorem m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Australii, od dzisiaj jest także realizowana na portalach społecznościowych oraz w mediach cyfrowych w Polsce. eBay po raz pierwszy w historii wyemituje w naszym kraju wideo spot – półminutowy film przedstawia ludzi, którzy spełniają swoje marzenia poprzez osobiste, spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

Czytaj także: Polski startup Billon otrzyma 100 tysięcy dolarów

eBay – „Kupuj kolorowo” już w Polsce

Wybierając hasła „Różnisz się od innych” i „Bądź sobą”, eBay chce podkreślić, że każde zakupy to nowa przygoda i kolejny krok w kierunku realizowania nawet najbardziej niestandardowych pasji.

– Poprzez nową kampanię „Kupuj kolorowo” chcemy pokazać, że szeroka oferta eBay obejmująca ponad miliard różnorodnych produktów z całego świata, to doskonałe miejsce na realizację nawet najbardziej wyszukanych potrzeb zakupowych, a także sposób na wyrażenie siebie. Ma w tym pomóc także nowa, spersonalizowana wersja strony głównej, która w Polsce funkcjonuje z sukcesem już od ponad miesiąca – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.

Spersonalizowane zakupy na platformie są możliwe od sierpnia, kiedy to eBay uruchomił nową stronę główną w wersji polskiej. Stronę wyposażono w funkcjonalności oparte o technikę sztucznej inteligencji i uczenie maszynowe. Dzięki temu oferty są dostosowywane do preferencji konkretnych użytkowników, którzy widzą stronę główną eBay dopasowaną do własnych, indywidualnych nawyków i zachowań zakupowych.

Wraz z rozpoczęciem kampanii „Kupuj kolorowo” eBay oferuje wszystkim polskim kupującym 15-procentową zniżkę na zakupy, która będzie obowiązywać do końca dnia w piątek (15 września 2017 r.).