Prawie 9 milionów osób znalazło się w zasięgu Everli (dawniej Szopi.pl). Klienci w 23 miastach Polski mogą robić zakupy online w takuch sieciach jak Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, E.Leclerc, Lidl czy Spar. Do tej pory usługa dostępna była w Warszawie i okolicach oraz Bydgoszczy, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Trójmieście, Tychach i we Wrocławiu.

Już 23 miasta w zasięgu Everli

– Nasz model sprzedaży gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo oraz szybkość. Nasi klienci kupują online produkty spożywcze bez wychodzenia z domu, bez kolejek, z dostawą nawet tego samego dnia. O tym, jak bardzo nasza usługa jest potrzebna świadczy fakt, że dokładnie rok temu obsługiwaliśmy cztery miasta, a dziś jest ich 6 razy więcej. Rozwój naszej usługi oznacza również wzrost liczby miejsc pracy w kolejnych miastach – podkreśla Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Model zakupowy Everli polegający na realizacji zamówienia przez przeszkolonego Szopera wpłynął na wzrost zaufania do zakupów online. Polacy dużo chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał – na ten stan rzeczy miał wpływ również koronawirus. Klienci Everli mają do dyspozycji stronę internetową everli.pl oraz dedykowaną aplikacją na urządzenia mobilne.

Koronawirus zwiększył popularność szoperów

– Everli stale monitoruje sytuację związaną z COVID-19, reagując na bieżąco na najnowsze zalecenia. Dwukrotne wprowadziliśmy darmową dostawę dla seniorów – osób 60+, które są szczególnie narażone na zachorowanie czy powikłania. Nasi Szoperzy dostarczają zakupy bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Z racji sytuacji związanej z pandemią i dużym zainteresowaniem zakupami online, Everli zwiększa liczbę Szoperów, co wpływa na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień, a także tworzy nowe miejsca pracy. Koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70-100% – przez kilka ostatnich miesięcy firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności. W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000% w odniesieniu do czasu sprzed kilku miesięcy. Formę zakupów proponowaną przez Everli szczególnie upodobało sobie kilka grup społecznych, m.in rodzice opiekujący się małymi dziećmi czy osoby zapracowane.

/Fintek.pl