Na razie taka funkcja jest dostępna tylko w najnowszej wersji IKO na Androida. To wygodne rozwiązanie szczególnie ze względu na brak konieczności podawania dodatkowych danych – logowanie do aplikacji potwierdza naszą tożsamość.

Z aplikacji IKO zadzwonisz na infolinię

– Chcesz skorzystać z serwisu telefonicznego (IVR) lub potrzebujesz pomocy naszego konsultanta? Teraz możesz połączyć się z naszą infolinią bezpośrednio z IKO bez podawania swojego numeru klienta i hasła telefonicznego – wyjaśnia PKO Bank Polski.

Jak połączyć się z infolinią przez aplikację IKO? Wystarczy po zalogowaniu wybrać kolejno: Więcej – Pozostałe – Kontakt – Infolinia. Na razie z takiego rozwiązania skorzystają tylko posiadacze smartfonów z Androidem. Nie wiadomo kiedy taka funkcja pojawi się także na urządzeniach z iOS.

W sumie PKO Bank Polski obsługuje już ponad 5 mln aplikacji IKO, a po ostatniej aktualizacji pojawiło się w niej więcej nowych funkcji. Chodzi przede wszystkim o płatności za autostrady, czy krótki sygnał dźwiękowy (jingiel), który będzie przez użytkownika słyszany kiedy otrzyma komunikat push. Na kolejne miesiące PKO BP zaplanował takie wdrożenia jak aktywacja IKO na zagranicznych numerach telefonów czy umożliwienie zakupu i obsługi funduszy inwestycyjnych.