24 lutego 2018, 09:00:Data Science - Kraków, dokładny adres zostanie podany przed wydarzeniem

Zamów jedzenie w aplikacji KFC i odbierz je bez kolejki w restauracji

„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” - nowa funkcja w aplikacji KFC.

Chyba każdego irytuje oczekiwanie w długich kolejkach – czy to w supermarketach, czy w restauracjach. Dzięki nowej funkcji w aplikacji KFC można poczuć się jak VIP i odebrać zamówienie bez kolejki. Usługa nazywa się „Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę”.

Jak to działa? W drodze do restauracji zamawiamy jedzenie w aplikacji KFC, płacimy online i odbieramy posiłek o wyznaczonej przez siebie godzinie – bez konieczności stania w kolejce. W usłudze zamówimy produkty z klasycznego menu oraz nowego menu śniadaniowego.

– Uważnie obserwujemy rynek, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Przeskocz kolejkę jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.

Kilka tygodni temu pisaliśmy o ciekawym pomyśle kanadyjskiego oddziału KFC, który rozpoczął przyjmowanie płatności w Bitcoinach. Kanadyjczycy mogą nawet zamówić specjalny kubełek o nazwie „Bitcoin Bucket”. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj – W KFC zapłacisz Bitcoinem.

Czytaj także: Aplikacja zdradziła sekrety amerykańskiej armii

„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” – spersonalizuj swój kubełek

Usługa „Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” pozwala także stworzyć spersonalizowany Kubełek, skorzystać ze specjalnych promocji, zapłacić online i ustawić czas odbioru w wybranej przez siebie restauracji.

Co zrobić, by skorzystać z nowej funkcji? Wystarczą 4 kroki:

  • Pobranie lub aktualizacja aplikacji KFC z Google Play lub AppStore
  • Wybór restauracji, dodanie ulubionych produktów do koszyka, opcjonalnie stworzenie własnego Kubełka
  • Płatność online
  • Odbiór zamówienia

Kolejne etapy realizacji zamówienia możemy śledzić na ekranie smartfona, dostaniemy także powiadomienie smsem, gdy posiłek będzie gotowy do odbioru.

Testy nowej funkcji rozpoczęły się już maju 2017 roku. Teraz usługa jest dostępna w prawie 170 lokalach KFC – ich listę można sprawdzić w aplikacji mobilnej. Zasięg ma być stopniowo poszerzany, dzięki odnawianiu kolejnych restauracji i otwieraniu nowych placówek. Podczas składania zamówienia w aplikacji najbliższy lokal KFC zostanie wyszukany dzięki geolokalizacji.

„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę”. Jak to działa?

[KFC/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone