Jak to działa? W drodze do restauracji zamawiamy jedzenie w aplikacji KFC, płacimy online i odbieramy posiłek o wyznaczonej przez siebie godzinie – bez konieczności stania w kolejce. W usłudze zamówimy produkty z klasycznego menu oraz nowego menu śniadaniowego.

– Uważnie obserwujemy rynek, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Przeskocz kolejkę jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.

Kilka tygodni temu pisaliśmy o ciekawym pomyśle kanadyjskiego oddziału KFC, który rozpoczął przyjmowanie płatności w Bitcoinach. Kanadyjczycy mogą nawet zamówić specjalny kubełek o nazwie „Bitcoin Bucket”.

„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” – spersonalizuj swój kubełek

Usługa „Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” pozwala także stworzyć spersonalizowany Kubełek, skorzystać ze specjalnych promocji, zapłacić online i ustawić czas odbioru w wybranej przez siebie restauracji.

Co zrobić, by skorzystać z nowej funkcji? Wystarczą 4 kroki:

  • Pobranie lub aktualizacja aplikacji KFC z Google Play lub AppStore
  • Wybór restauracji, dodanie ulubionych produktów do koszyka, opcjonalnie stworzenie własnego Kubełka
  • Płatność online
  • Odbiór zamówienia

Kolejne etapy realizacji zamówienia możemy śledzić na ekranie smartfona, dostaniemy także powiadomienie smsem, gdy posiłek będzie gotowy do odbioru.

Testy nowej funkcji rozpoczęły się już maju 2017 roku. Teraz usługa jest dostępna w prawie 170 lokalach KFC – ich listę można sprawdzić w aplikacji mobilnej. Zasięg ma być stopniowo poszerzany, dzięki odnawianiu kolejnych restauracji i otwieraniu nowych placówek. Podczas składania zamówienia w aplikacji najbliższy lokal KFC zostanie wyszukany dzięki geolokalizacji.

„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę”. Jak to działa?