1 października 2018, 09:00:BlockchainTech Congress - The Westin Warsaw Hotel, Al. Jana Pawła II 21, 00-854 Warszawa

Zapłać kartą i rozłóż spłatę na raty – nowa kampania Credit Agricole

Gotówka to już przeszłość. W tym kraju rządzą karty

Credit Agricole Bank Polska uruchomił nową kampanię reklamującą karty kredytowe z możliwością spłaty zadłużenia w ratach 0%. To najwygodniejsza forma dokonywania zakupów na raty przed świętami.

Klienci, którzy zdecydują się na kartę kredytową w okresie kampanii, czyli od 01.12 do 31.01, zyskują podwójnie:

  • za zakupy płacą mniej dzięki dedykowanym ofertom promocyjnym w Klubie Rabatowym – m.in. 50 zł w Zalando, Douglas czy CoffeeDesk
  • wskazaną kwotę (min. 300 zł) za dowolne zakupy wykonane kartą mogą rozłożyć na raty 0%. Do wyboru mają: 3,6 lub 12 rat.

Czytaj także: Uważajcie na piramidy finansowe – UOKiK ostrzega i wskazuje podejrzane firmy

Karta kredytowa z ratalną spłatą – idealne rozwiązanie świąteczne zakupy?

Karta kredytowa jest idealnym rozwiązaniem na zimowy okres, w którym – jak wiadomo – trzeba się liczyć z wieloma wydatkami takimi, jak zakup prezentów czy kreacji sylwestrowej. Dodatkowe środki pod ręką zawsze się przydadzą, (gotówka jeśli potocznie to byłoby ok, ale w tym przypadku na raty 0% wyłącznie transakcje a nie wypłaty z bankomatów) zwłaszcza że można ją oddać w ratach 0% bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Nieważne kiedy i gdzie zrobimy zakupy – jeżeli zapłacimy za nie karta kredytową wystarczy jeden telefon lub wizyta w placówce aby rozłożyć je na raty, bez zbędnych formalności.

Mimo takich zalet liczba kart spada i dziś w obiegu rynkowym jest ich nieco ponad 6 milionów (w rekordowym 2009 r. było ponad 11 mln). Największe spadki spowodował światowy kryzys gospodarczy w latach 2007-09, który pogorszył sytuację finansową wielu klientów ograniczając dostęp do kredytów i zmusił ich m.in do rezygnacji z korzystania z karty kredytowej. Swoje dołożyła także Komisja Nadzoru Finansowego, która 2010 r. zaostrzyła kryteria badania zdolności kredytowej przez banki, co dotknęło również kart kredytowych.

Tymczasem Credit Agricole pozostaje jednym z największych wydawców kart kredytowych w Polsce (4. miejsce, 699 tys. wydanych kart w obiegu) i aktywnie wspiera i promuje ich wykorzystanie.

– Wciąż wierzymy, że jest to jeden z najbezpieczniejszych i najwygodniejszych instrumentów płatniczych. Nawet jeśli nie w tradycyjnej formie plastikowej, to jako aplikacja w telefonie (HCE, Android Pay etc) wciąż jest chętnie wykorzystywana w codziennym życiu – przekonuje Adam Budziłek, z Departamentu Zarządzania Kartami Kredytowymi i Alternatywnymi Płatnościami Credit Agricole.

– Nasze statystyki wskazują, że z każdym kwartałem transakcyjność kartami kredytowymi rośnie od 2 do 5 proc. co oznacza, że jeśli już ktoś ma ją w portfelu, to zdecydowanie chętnie jej używa – dodaje.

Noworoczna kampania kart kredytowych 0% realizowana jest w całej Polsce na witrynach, plakatach, ulotkach i bankomatach wewnątrz placówek oraz poprzez komunikację bezpośrednią do klientów.

[Credit Agricole/RT]