Usługa dostępna jest zarówno dla użytkowników systemu Android, jak i iOS, w zależności od rodzaju wykorzystywanego przez nich urządzenia.

Jak zastrzec kartę?

– Konsekwentnie rozwijamy naszą aplikację GOmobile o nowe funkcjonalności. Możliwość zastrzeżenia karty płatniczej bezpośrednio z poziomu aplikacji to nie tylko troska o wygodę naszych klientów, ale przede wszystkim dbanie o zwiększenie bezpieczeństwa ich środków. Wkrótce planujemy również rozszerzenie GOmobile m.in. o udostępnienie opcji czasowego blokowania kart – mówi Piotr Marciniak, dyrektor zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BGŻ BNP Paribas.

Aby zastrzec kartę wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej na swoim urządzeniu. W dolnym menu należy wybrać zakładkę produkty, a następnie kartę, którą klient chce zastrzec. Aby zakończyć cały proces należy w prawym górnym rogu aplikacji wybrać opcję „zastrzeż” i podać powód zastrzeżenia. Cała czynność zajmuje zaledwie chwilę.
W ramach aplikacji GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas klienci mogą dokonywać płatności za pośrednictwem kodu QR oraz udostępniać wybrany numer rachunku. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji zyskali również możliwość płatności do ZUS w ramach przelewu krajowego. Udoskonalona aplikacja GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas, z zaprojektowaną od podstaw szatą graficzną i wzbogaconymi funkcjonalnościami będzie sukcesywnie zyskiwała nowe funkcjonalności.