Zmianie ulegnie logo banku i oznakowanie oddziałów, ale sami klienci mają niemal nie odczuć rebrandingu. Nową stronę BZ WBK/Santader można znaleźć tutaj.

Santander Bank Polska jeszcze w tym miesiącu. Co się zmieni dla klientów?

Na nowej stronie przeczytamy, że wszystkie zawarte umowy pozostaną w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów. Bez zmian pozostaną też zasady kredytowania, numery rachunków bankowych, numery, hasła PIN, daty ważności karty oraz hasła do bankowości internetowej.

Zmianie ulegnie natomiast logo banku oraz wygląd oddziałów. Klienci zauważą rebranding poprzez zmianę wyglądu aplikacji mobilnej, która będzie się nazywała Santander mobile. Już kilka dni temu zaprezentowano nowe logo aplikacji. Domena BZ WBK zmieni się na witrynę santander.pl, a siedziba rejestrowa banku zostanie przeniesiona z Wrocławia do Warszawy.

Na swojej nowej stronie BZ WBK przypomina, że Santander Bank Polska i Santander Consumer Bank (kojarzony głównie z zakupami ratalnymi) pozostaną dwoma osobnymi podmiotami, działającymi w ramach jednej grupy kapitałowej.

Santander Bank Polska jako bank uniwersalny oferuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, firmowym i międzynarodowym korporacjom, natomiast Santander Consumer Bank koncentruje się na działalności w obszarze kredytów konsumenckich oferując produkty kredytowe głównie poprzez partnerów biznesowych, jak i sieć oddziałów własnych.

Warto przypomnieć, że BZ WBK jest także w momencie przejmowania Deutsche Bank Polska, a cały proces ma się zakończyć już w IV kwartale 2018 roku. Może to być odczuwalne dla klientów DB Polska – między innymi w związku z migracją danych na serwery Santander Bank Polska. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.