Klienci Santandera mogą już wysyłać potwierdzenia przelewu na przykład za pomocą Messengera czy WhatsAppa. Powiadomienie można spersonalizować, dodając własny tekst lub grafikę.

Co nowego w aplikacji Santander mobile?

W aplikacji Santander mobile przeprojektowano także zakładkę „Zarządzanie kartami”. Zmienił się jej wygląd i poprawiono układ treści. Dodatkowo bank zmienił nazwę zakładki – teraz nazywa się ona „Karty i płatności mobilne” (Android) lub „Karty” (iOS). Reszta zmian to głównie kosmetyka. Santander uprościł nazwy. Od teraz NIK to po prostu login, a Hasło PIN to po prostu Hasło. Zmieniono także nazwę „Hasło do czeków BLIK” na „PIN do czeków BLIK”.

Santander Bank Polska posiada ponad 1,3 mln klientów mobilnych. Ostatnie spore zmiany w aplikacji Santander mobile miały miejsce w lutym bieżącego roku. Wtedy w apce pojawiła się możliwość logowania za pomocą odcisku palca i wygodniejszy wybór odbiorców przelewów na telefon BLIK.

Bank rozwija także bankowość internetową. W marcu wprowadzono uproszczony wygląd pulpitu, przelewy podatkowe i zarządzanie rachunkami walutowymi. Z kolei w maju Santander informował o odświeżeniu strony informacyjnej. Stała się one w pełni responsywna i automatycznie dopasowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu. Serwis informacyjny zawiera także nowe funkcje – między innymi filtry pozwalające na porównywanie i dopasowanie produktów oraz interaktywne narzędzia.

Dołącz do 1,3 mln klientów korzystających z aplikacji Santander – załóż Konto Jakie Chcę

Aplikacja Santander mobile i bankowość internetowa Santander Bank Polska jest też dostępna w języku ukraińskim i rosyjskim. Ukraińcy to najliczniej reprezentowana narodowość wśród zagranicznych klientów Santandera – bank obsługuje ich już 105 tysięcy.