23 października 2017, 18:00:Start Jerusalem - Mindspace Hala Koszyki, ul. Koszykowa 61, Warszawa

Zrujnowane wakacje przez opóźniony lot? Reklamację możesz złożyć jeszcze na lotnisku!

Zrujnowane wakacje przez opóźniony lot? Reklamację możesz złożyć jeszcze na lotnisku!

Bezpłatna aplikacja AirHelp jest najczęściej pobieraną apką na świecie, dotyczącą odszkodowań lotniczych. Teraz dostępna jest również w polskiej wersji językowej. Dzięki nowym funkcjonalnościom – takim jak skaner kart pokładowych – proces składania wniosku o rekompensatę za opóźnione lub anulowane loty jest jeszcze prostszy i szybszy.

Ubieganie się o odszkodowanie za pośrednictwem aplikacji AirHelp to wygodny proces, składający się z zaledwie pięciu kroków. Jej użytkownicy mogą skorzystać również z bezpłatnych i niezależnych porad, dotyczących praw konsumentów w kontekście opóźnionych, anulowanych lotów oraz overbookingu. Aplikacja jest dostępna do pobrania na telefony z systemem Android i iOS. Wysokość rekompensaty zależy od długości lotu i całkowitego opóźnienia w porcie docelowym.

Czytaj także: Wzrost opłaty paliwowej to nie wszystko. Jakie podwyżki czekają na kierowców w 2017 roku?

AirHelp pomoże w odszkodowaniach lotniczych

Nową funkcjonalnością aplikacji jest skaner kart pokładowych. Umożliwia on błyskawiczne wprowadzanie danych lotu do aplikacji – wystarczy zeskanować kod paskowy karty przy użyciu aparatu w telefonie. Dzięki temu użytkownik może szybciej sprawdzić, czy jego lot kwalifikuje się do wypłaty odszkodowania.

Aplikacja nie tylko obsługuje aktualizacje dotyczące wniosków o odszkodowanie w czasie rzeczywistym, ale także pozwala pasażerom utrzymywać karty pokładowe w porządku i archiwizować je – jest więc idealny dla rodzin i osób podróżujących w grupach. Od teraz masz wszystko pod ręką i możesz złożyć reklamację od razu – nawet na lotnisku!

Czytaj także: Ubezpiecz wakacje w bankomacie

– Co roku 8 mln pasażerów ma prawo do odszkodowania za problematyczne loty, ale według danych AirHelp tylko 1 proc. z nich decyduje się na złożenie reklamacji. Naszym priorytetem jest edukacja pasażerów o tym, w jakich sytuacjach mają prawo do rekompensaty oraz pomoc w całym procesie. Teraz, dzięki polskiej wersji aplikacji AirHelp oraz skanerowi kart pokładowych stanie się to o wiele łatwiejsze – mówi Natalia Gębska, Country Manager w AirHelp.

[AirHelp/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
  • Marysia

    Ja skorzystałam z pomocy Claim Flights i jestem zadowolona. Szybko i sprawnie załatwili sprawę i nie biorą dużo