Ubieganie się o odszkodowanie za pośrednictwem aplikacji AirHelp to wygodny proces, składający się z zaledwie pięciu kroków. Jej użytkownicy mogą skorzystać również z bezpłatnych i niezależnych porad, dotyczących praw konsumentów w kontekście opóźnionych, anulowanych lotów oraz overbookingu. Aplikacja jest dostępna do pobrania na telefony z systemem Android i iOS. Wysokość rekompensaty zależy od długości lotu i całkowitego opóźnienia w porcie docelowym.

Czytaj także: Wzrost opłaty paliwowej to nie wszystko. Jakie podwyżki czekają na kierowców w 2017 roku?

AirHelp pomoże w odszkodowaniach lotniczych

Nową funkcjonalnością aplikacji jest skaner kart pokładowych. Umożliwia on błyskawiczne wprowadzanie danych lotu do aplikacji – wystarczy zeskanować kod paskowy karty przy użyciu aparatu w telefonie. Dzięki temu użytkownik może szybciej sprawdzić, czy jego lot kwalifikuje się do wypłaty odszkodowania.

Aplikacja nie tylko obsługuje aktualizacje dotyczące wniosków o odszkodowanie w czasie rzeczywistym, ale także pozwala pasażerom utrzymywać karty pokładowe w porządku i archiwizować je – jest więc idealny dla rodzin i osób podróżujących w grupach. Od teraz masz wszystko pod ręką i możesz złożyć reklamację od razu – nawet na lotnisku!

Czytaj także: Ubezpiecz wakacje w bankomacie

– Co roku 8 mln pasażerów ma prawo do odszkodowania za problematyczne loty, ale według danych AirHelp tylko 1 proc. z nich decyduje się na złożenie reklamacji. Naszym priorytetem jest edukacja pasażerów o tym, w jakich sytuacjach mają prawo do rekompensaty oraz pomoc w całym procesie. Teraz, dzięki polskiej wersji aplikacji AirHelp oraz skanerowi kart pokładowych stanie się to o wiele łatwiejsze – mówi Natalia Gębska, Country Manager w AirHelp.