Awarie bankowe
Utrudnienia zaczęły się około godziny 8:20 rano. Klienci mogą także napotkać problemy wkorzystaniu z bankomatów i wpłatomatów.
Użytkownicy BLIKA zgłaszali utrudnienia w dokonywaniu płatności, jak i przelewów na telefon. Obecnie transakcje są już realizowane prawidłowo.
Klienci zgłaszali problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej i internetowego serwisu transakcyjnego. W związku z tym nie dało się wykonywać przelewów.
Po zalogowaniu do aplikacji IKO pojawiał się komunikat o trwających pracach modernizacyjnych. Nie działały także przelewy na telefon BLIK.
Chwilę przed godziną 15:00 ING potwierdził, że awaria została usunięta, a wszystkie systemy działają już poprawnie.
Najczęstszym problemem pozostaje brak możliwość logowania do bankowości elektronicznej – to ponad 56% wszystkich awarii.
W związku z globalną awarią Androida pojawiają się problemy z działaniem aplikacji mobilnych - w tym także aplikacji bankowych. ING informuje jak można rozwiązać ten problem.
Klienci mBanku zgłaszali problemy z działaniem aplikacji mobilnej eMakler i stroną internetową biura maklerskiego.
Klienci domów maklerskich mogą być poszkodowani przez awarie systemów transakcyjnych, które uniemożliwiają złożenie zlecenia po cenie obowiązującej w danej chwili.
Na stronie banku czytaliśmy, że nie działa bankowość mobilna, chociaż niektórzy klienci zgłaszali także problemy z dostępem do serwisu transakcyjnego.
Klienci PKO Banku Polskiego mają problemy z dodawaniem swoich kart płatniczych do portfeli Apple Pay i Garmin Pay. Awaria występuje od godzin porannych.
Klienci Idea Banku mierzyli się z poważną awarią. Od wczorajszego popołudnia nie mogli zalogować się do bankowości mobilnej i internetowej.
Pekao twierdzi, że w jego przypadku awaria została usunięta i klienci mogą korzystać z płatności bezgotówkowych. Nieco gorzej sytuacja wygląda w przypadku PKO BP.
Klienci mBanku mogą mieć problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej i systemu transakcyjnego. Nie działa też BLIK.
W 2019 roku doszło do 40 awarii w polskim sektorze bankowym, które były odczuwalne dla klientów. Postanowiliśmy wziąć ten problem pod lupę.
Na Twitterze Santander Bank Polska czytamy, że aplikacja Santander mobile i usługa BLIK są chwilowo niedostępne.
Niestety to już kolejna awaria, z którą muszą mierzyć się klienci mBanku w ciągu ostatnich dni.
ING Bank Śląski zmagał się z awarią bankowości internetowej i mobilnej. Występowały problemy z płatnościami kartą i BLIKIEM, a także z wypłatami z bankomatów.
Niektórzy klienci BNP Paribas utracili dostęp do wspólnych kont - o nietypowej awarii napisał Bankier.pl.
Klienci Credit Agricole poinformowali nas o problemach w działaniu bankowości elektronicznej.
Bank Millennium poinformował klientów, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu.
W wyniku awarii salda na rachunku klientów mogły się nie zgadzać z dostępnymi środkami.
Tydzień bez awarii bankowej jest już chyba tygodniem straconym. Poniedziałek od awarii otworzył Millennium Bank.
Nie tylko Visa mierzy się z dużą awarią. Problemów doświadczają także użytkownicy Revolut, którzy nie mogą doładować swojego konta.



