Rozwijanie aplikacji mobilnej to jedno z głównych założeń Alior Banku w ramach strategii na lata 2020-2022. W tym okresie w aplikacji mają pojawić się takie funkcjonalności jak płatności za autostrady, możliwość kupowania biletów komunikacji miejskiej, ubezpieczenie samochodu, czy płatności za paliwo.

Alior Bank wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej

Na razie Alior wprowadza mniejsze zmiany w bankowości elektronicznej. Po aktualizacji systemu transakcyjnego Alior Online, klienci banku zyskają możliwość samodzielnego odzyskania numeru klienta (CIF), który jest niezbędny do zalogowania się do bankowości internetowej. Użytkownik, chcąc odzyskać numer, zostanie poproszony o wprowadzenie danych identyfikacyjnych, a następnie o udzielenie odpowiedzi na krótkie pytania i autoryzację jednym z dostępnych sposobów.

Dodatkowo Alior Bank udostępni „pożyczkę na klik” w Alior Mobile i Alior Online – tylko dla dotychczasowych klientów. Aby otrzymać pożyczkę dopasowaną do bieżących potrzeb, klienci zostaną poproszeni o wskazanie kwoty kredytu oraz liczby miesięcznych rat, a w kolejnym kroku zaakceptowanie informacji zawartych na ekranie podsumowującym ofertę.

W bankowości internetowej Alior Banku zmieni się również sposób nawigacji. Funkcje dostępne do tej pory przez ekran ustawień, takie jak m.in. Profil Zaufany, Wniosek 300+ czy Wniosek 500+ zostaną przeniesione do odrębnej zakładki – eUrząd. Swoją lokalizację zmienią także dokumenty i wiadomości. Wprowadzone zmiany wpłyną również na wygląd poszczególnych ekranów. Dostępne na pulpicie informacje o rachunku, takie jak prezentacja salda czy historii transakcji, będzie można ukryć jednym przyciskiem.