Około godziny 14.30 Alior Bank poinformował o usunięciu awarii. Klienci mają swobodny dostęp do systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

– Drodzy Klienci, obecnie nie ma możliwości zalogowania do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego, a także do Kantoru Walutowego. Niedostępność może potrwać kilka godzin. Pracujemy nad przywróceniem dostępności usług – napisał bank w komunikacie na Facebooku.

Poważna awaria w Alior Banku

Transakcje kartowe (w tym płatności w sklepach i internecie, wpłaty i wypłaty z bankomatów) działają bez zakłóceń. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Będziemy Was informować na bieżąco na naszym profilu – dodaje bank.

Systemy Alior Online, BusinessPro, Kantor Walutowy oraz aplikacja Alior Mobile są aktualnie niedostępne. Oddziały i placówki partnerskie prowadzą obsługę w ograniczonym zakresie. Transakcje kartowe (w tym płatności w sklepach i internecie, wpłaty i wypłaty z bankomatów) działają bez zakłóceń. Trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania. Przepraszamy za utrudnienia – czytamy w na stronie Alior Banku.

Komunikat na Facebooku został opublikowany około godziny 9:45. Informacja mówiąca o tym, że niedostępność bankowości internetowej, aplikacji mobilnej i kantoru walutowego może potrwać kilka godzin brzmi dość niepokojąco.

W całym 2019 roku w Polsce doszło do około 40 awarii bankowych – mowa tutaj o utrudnieniach zauważalnych dla klientów. Więcej informacji na ten temat możecie znaleźć w naszym obszernym materiale na temat awarii bankowych. Z kolei o pojawiających się problemach z dostępem do bankowości elektronicznej przeczytacie w naszej zakładce awarie bankowe.