Problemy pojawiają się także przy płatnościach kartą, czy przy próbie wypłaty pieniędzy z bankomatu. Niedogodności mogą pojawić się także przy próbie wejścia na stronę internetową banku. Doniesienia klientów potwierdza popularny serwis DownDetector i sam PKO Bank Polski.
Problem został naprawiony, a awaria miała być spowodowana usterką techniczną. Od godziny 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, od godz. 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Karty działały bez utrudnień. Wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane – wyjaśnił bank w piątkowym komunikacie.
Potężna awaria w PKO Banku Polskim. „Nic nie działa”
– Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia – wyjaśnia PKO Bank Polski na swoim oficjalnym profilu na Facebooku.
Klienci skarżą się, że „nic nie działa” i nie mają dostępu do swoich pieniędzy. Co ciekawe w poniższym komunikacie widzimy, że zdaniem banku płatności kartami powinny działać prawidłowo, ale użytkownicy skarżą się także na problemy z tą formą usługi.
W ostatnich dniach z podobną awarią mierzył się Santander Bank Polska, ale problemy udało się stosunkowo szybko zniwelować. Nie zmienia to faktu, że w wielu sytuacjach klienci mogli mieć naprawdę poważne problemy przy załatwianiu swoich spraw, lub po prostu przy dokonywaniu zakupów. Dlatego zawsze warto mieć przy sobie trochę gotówki – tak na wszelki wypadek.