Zgodnie z danymi na koniec grudnia 2019 Bank Millennium posiadał 1,4 mln aktywnych klientów mobilnych. Ogólnie z bankowości elektronicznej Millennium korzystało 1,8 mln klientów. W sumie na koniec roku bank obsługiwał 2,6 mln aktywnych klientów detalicznych, w tym 494 tys. użytkowników dawnego Euro Banku. Po połączeniu z Euro Bankiem aktywa grupy wynoszą 98,1 mld złotych.

Bank Millennium prezentuje wyniki za 2019 rok

W 2019 roku udział cyfrowych kanałów w akwizycji kont osobistych wyniósł 38%, a pożyczek gotówkowych 53%. Z pozostałych usług online największy wzrost odnotowały transakcje BLIK-iem (+99% r/r) i liczba kart aktywowanych w technologii HCE (+ 362%).

Bank Millennium przypomniał również o nowościach wprowadzonych w bankowości elektronicznej. To między innymi uruchomienie nowego serwisu Millenet i aplikacji mobilnej, automatyczne płatności za autostrady dzięki integracji z Autopay, udostępnienie Apple Pay, czy możliwość tymczasowego zablokowania karty w aplikacji mobilnej.  Bank umożliwił także wnioskowanie o świadczenie rodzinne z programów Rodzina 500+ i Dobry Start 300+ z poziomu bankowości elektronicznej.

Z punktu widzenia branży fintech miniony rok upłynął pod znakiem dyrektywy PSD2. Bank Millennium jako drugi bank w Polsce wprowadził pierwsze usługi z zakresu otwartej bankowości – chodzi o możliwość podglądu rachunków i kart z innych banków w serwisie Millenet i aplikacji mobilnej. Na razie Millennium oferuje agregację kont z sześciu banków działających w Polsce: PKO BP, Banku Pekao, ING Banku Śląskiego, Santander Bank Polska, mBanku i Alior Banku.