Nowa metoda płatności jest już dostępna dla klientów ING Banku Śląskiego, Nest Banku, banków Spółdzielczych z Grupy BPS, Banku BPS S.A., Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz SKOK-ów.
Płatności Visa Mobile dostępne w Blue Media
Visa Mobile to rozwiązanie, które sprawia, że zakupy są bardziej płynne, np. eliminuje konieczność wpisywania danych karty czy podawania dodatkowych haseł w trakcie płacenia.
Aby rozpocząć korzystanie z Visa Mobile trzeba aktywować usługę w aplikacji mobilnej swojego banku lub zainstalować na telefonie aplikację Visa Mobile. Następnie, podczas płatności w sklepie internetowym wystarczy wybrać Visa Mobile z dostępnych metod płatności za zakupy i kliknąć w ikonę usługi. W kolejnym kroku należy podać numer telefonu i potwierdzić płatność na smartfonie w aplikacji lub bankowości mobilnej.
–Visa koncentruje się na zapewnieniu konsumentom bezpiecznych i łatwych zakupów online w czasach, gdy ich popularność rośnie. Projektując Visa Mobile, dążyliśmy do tego, aby transakcje online były nie tylko szybsze, ale i bardziej intuicyjne. Płatność można teraz zrealizować w kilka chwil za pomocą smartfona, aplikacji i swojego numeru telefonu – mówi Adrian Kurowski, Dyrektor Generalny Visa w Polsce.
Visa Mobile opiera się na technologii Click to Pay i wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), uznawany za branżowy wzorzec dla płatności internetowych. Standard SRC powinien przyczynić się do obniżenia wskaźnika płatności odrzuconych i zmniejszenia liczby fałszywych transakcji, dzięki wykorzystaniu tokenów, które zastępują wrażliwe dane kart.