GoPanache ułatwia umawianie spotkań i zarządzanie nimi. To rozwiązanie bliźniaczo podobne do Booksy. Z usługi korzysta ok. 500 tys. osób, którzy teraz zasilą portfolio klientów Booksy. A jest to już całkiem spora grupa klientów, gdyż liczy ona ponad 8 mln osób. Przejęcie GoPanache to wyraźny sygnał, że to Booksy jest liderem w branży rezerwacji spotkań online. Wiele wskazuje na to, że to dopiero początek konsolidacji branży.

Nowe funkcje w Booksy

Booksy to aplikacja do umawiania spotkań online – u fryzjera, kosmetyczki, a ostatnio także w oddziałach bankowych np. BNP Paribas. Apka wyszła poza branżę beauty, nie tylko do finansów i fintechów, ale też do usług medycznych. Nic dziwnego, bo rozwiązanie ma olbrzymi potencjał, nie tylko dlatego, że ludzie chcą korzystać z rozwiązań ułatwiających zarządzanie ich czasem, ale też dlatego, że Booksy oferuje firmom narzędzia wspomagające ich biznes, także w trakcie pandemii. Do tego dochodzi potencjał reklamowy – niedawno uruchomiona funkcja „Boost” pozwala na lepszą ekspozycję danej oferty w wynikach wyszukiwania w aplikacji Booksy. 

W informacji czytamy także, że Booksy zapowiada dużą aktualizację oprogramowania już na jesień 2020 roku.

Początkowo pandemia mocno dała się we znaki branży beaty i uderzyła także w Booksy. O tym jak firma poradziła sobie z kryzysem możecie posłuchać w naszym podcaście ze Stefanem Batorym, który jest współzałożycielem i szefem Booksy.

/LP