24 kwietnia 2018, 09:00:Code Europe - PGE Narodowy, aleja Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa

Carrefour PRO – rewolucja w zakupach

Carrefour PRO – rewolucja w zakupach

Carrefour PRO to najnowocześniejszy hipermarket sieci otwarty w CH Atrium Promenada, w którym klienci skorzystają z niestosowanych wcześniej rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych. Nowy sklep skupia w sobie innowacyjne rozwiązania opracowane przez firmę w ramach strategii omnikanałowej.

Nowy hipermarket to najbardziej zdigitalizowany sklep otwarty do tej pory w Polsce, który zaoferuje zupełnie nowe doznania zakupowe. Na powierzchni handlowej wielkości ok. 2 000 m2 jest dostępnych prawie 13 000 tys. produktów spożywczych i przemysłowych.

Czytaj także: 10 fintechów, które ułatwią zakupy świąteczne

Interaktywne ekrany w Carrefour PRO

CARREFOUR PRO_DIGITAL (2)

Klienci sklepu będą mieli możliwość domówienia niedostępnych w sklepie produktów spożywczych lub przemysłowych na jednym z 19 interaktywnych ekranów – jest to zupełnie nowy koncept stosowany w Carrefour. Do złożenia zamówienia wymagana jest aplikacja Mój Carrefour, którą klienci mogą skanować kody QR przypisane do konkretnych produktów. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone pod wskazany adres w Warszawie albo przygotowane do odbioru w sklepie lub w Coolomacie zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego (paczkomacie przystosowanym do przechowywania produktów spożywczych) – w zależności od indywidualnych preferencji klienta. Dzięki temu klienci zyskują dostęp do 16 500 produktów spożywczych dostępnych w sklepie internetowym eCarrefour.pl oraz ok. 6 000 produktów niespożywczych z oferty własnej sieci na Carrefour.pl.

– Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsza implementacja rozwiązań m-commerce w sklepie naszej sieci. Klientowi wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją, aby zamówić produkt, którego nie znalazł w sklepie. Do tego dochodzi też opcja dostawy tego samego dnia na terenie miasta. Dzięki temu możemy praktycznie w czasie rzeczywistym reagować na potrzeby naszych klientów – mówi Ronan Martin, Dyrektor Operacji w Carrefour Polska.

– Sklep w Promenadzie to podsumowanie naszych prac prowadzonych od kilku lat i opracowanych przez nas technologii i innowacji. Jest to przykład wdrożenia strategii omnikanałowej i kierunek, w którym chcemy podążać na polskim rynku – wyznaczać trendy i implementować pionierskie pomysły – dodaje.

W strefie z produktami sezonowymi zostały umieszczone banery, na których klienci zapoznają się z aktualną ofertą produktów niespożywczych i bieżącymi promocjami w sklepie. W tym samym miejscu również zostały zlokalizowane ekrany, w których klienci mogą złożyć zamówienie na produkty dostępne w sklepach internetowych Carrefour.pl i eCarrefour.pl.

Hipermarket Carrefour PRO to także kolejny sklep, w którym została zaimplementowana usługa Scan&Go. Umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.

W sklepie w CH Atrium Promenada są zlokalizowane również dedykowane kasy do dokonania płatności z użyciem Scan&Go. Klient będzie mógł dokonać w nich płatności na podstawie kodu wygenerowanego przez aplikację. Także sama linia kas tradycyjnych i siedmiu kas samoobsługowych zaprojektowana została w sposób niestandardowy. Nie znajduje się ona przy wejściu do sklepu, ale w jego głębi, podobnie jak w sklepach wolnocłowych lub z asortymentem odzieżowym, co powoduje, że sklep jest bardziej otwarty dla klientów. Ponadto przy Punkcie Obsługi Klienta został umieszczony Fakturomat, za pomocą którego klienci mogą własnoręcznie wygenerować faktury za zakupy.

Czytaj także: Zakupy dostarczą nawet jak nikogo nie będzie w domu. Wprost do lodówki

Strefa restauracyjna

CARREFOUR PRO_RESTAURACJA

Kolejną nowością, niedostępną w żadnym innym sklepie Carrefour, jest dedykowana strefa restauracyjna, zlokalizowana w sercu Carrefour PRO – przy Targu Świeżości. Oprócz dań gotowych do kupienia – sałatek, sushi, tapasów, słodyczy i świeżych soków – klienci będą mogli wybrać również dania z przygotowywanego na miejscu menu lunchowego. Do wyboru będzie zupa oraz dania mięsne, wegetariańskie lub rybne.

Czytaj także: Prognozy dla rynku pracy 2030 r. Czy robot zastąpi człowieka?

Wybór produktów

CARREFOUR PRO_ZDROWA PÓŁKA

Z oferty dostępnej w sklepie skorzystają wielbiciele zdrowych produktów – nowy hipermarket posiada największy asortyment produktów Zdrowej Półki spośród wszystkich sklepów sieci. Konsumenci poszukujący wyrobów bio, bezglutenowych i dla diabetyków mogą wybierać spośród 800 produktów. Asortyment zdrowej żywności uzupełnia Targ Świeżości, gdzie każdy klient może wybierać spośród świeżych warzyw i owoców. Wśród artykułów dostępnych w nowym hipermarkecie klienci znajdą również markę „Jakość z Natury Carrefour”, która powstaje z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”.

W hipermarkecie dostępny jest również bogaty asortyment produktów Kuchni Świata, między innymi włoskiej, japońskiej, chińskiej, hiszpańskiej, francuskiej czy meksykańskiej. Wśród dostępnych produktów spożywczych z poszczególnych regionów świata klienci znajdą między innymi słodycze i przyprawy. Natomiast z myślą o wszystkich miłośnikach piw, w Strefie Alkoholi Carrefour udostępnia szeroką gamę kilkuset piw regionalnych oraz innych alkoholi charakterystycznych dla Mazowsza oraz poszczególnych regionów naszego kraju.

Czytaj także: Inteligentny wózek w Carrefourze. Właśnie tak może wyglądać przyszłość zakupów

Z miłości do środowiska

CARREFOUR PRO_PRODUKTY EKOLOGICZNE

W sklepie Carrefour w CH Atrium Promenada zastosowano także najnowocześniejsze technologie służące oszczędności energii oraz rozwiązania proekologiczne. Do takich należy najnowszy system chłodnictwa oparty na dwutlenku węgla (CO2), który obejmuje nie tylko cały układ chłodniczy, ale także najnowsze lady i regały chłodnicze wyposażone w szklane drzwi gwarantujące właściwą temperaturę dla produktów.

Carrefour PRO został wyposażony również w innowacyjny system oświetlenia LED złożony z dwóch elementów: spotów dekoracyjnych oraz linii świetlnych. Spoty są dopasowane pod względem barwy światła indywidualnie do produktów i stref, które oświetlają, natomiast linie świetlne są zlokalizowane w głównych alejach komunikacyjnych. Całe oświetlenie posiada możliwość pełnej regulacji i jest zarządzane przez specjalny system, który wpływa na oszczędność energii.

Czytaj także: Polski sektor bankowy zaoszczędzi setki milionów złotych

Programy oszczędnościowe

W nowym hipermarkecie klienci będą mogli przystąpić również do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, będzie mogła skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek mogą otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy. Nowy hipermarket udostępni również usługę click & collect klientom sklepu internetowego Carrefour.pl. Zamówione przez internet produkty niespożywcze będzie można odebrać bezpłatnie na miejscu w sklepie.

Hipermarket Carrefour jest zlokalizowany na poziomie 0 CH Atrium Promenada i będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 22:00 i w niedziele od godziny 10:00 do 21:00. W nowym sklepie znalazło zatrudnienie prawie 100 osób.