Too good to go to aplikacja dla tych, którzy chcą walczyć z marnowaniem żywności. Za jej pośrednictwem można kupować produkty z krótkim terminem ważności z lokalnych restauracji i sklepów po niższych cenach. Carrefour jest pierwszą siecią handlową, która dołączyła do programu Too good to go w Polsce.

Carrefour dołącza do grona partnerów Too good to go

Wszystkie sklepy Carrefour Polska dołączą do najpopularniejszej na świecie aplikacji dla tych, którzy chcą walczyć z marnowaniem i ratować jedzenie, które w innym wypadku musiałoby wylądować w koszu. Użytkownicy mogą uratować paczki z produktami z krótkim terminem, którym kończy się data ważności. Firma włącza się również w zainicjowaną przez Too Good To Go trwającą właśnie kampanię z okazji Dnia Walki z Marnowaniem Żywności ONZ, edukując użytkowników na temat negatywnych skutków marnowania – czytamy w komunikacie.

– Jako sieć podejmujemy szereg działań mających na celu zapobieganie marnowaniu żywności, takich jak realizowany przez Carrefour Polska od 2013 roku, międzynarodowy program “STOP Marnotrawstwu”. Jego celem jest walka z wszelkimi formami marnotrawstwa, na każdym szczeblu funkcjonowania firmy, a także promowanie przeciwdziałania temu zjawisku wśród naszych klientów i dostawców – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.

To kolejna ciekawa inicjatywa Carrefoura. Wcześniej francuska sieć umożliwiła między innymi odbiór zakupów spożywczych zamówionych online w ramach usługi click&collect. Dodatkowo Carrefour udostępnił także automaty z ciepłym jedzeniem na wynos.