Narzędzie zostało wprowadzone we współpracy ze startupem Emplocity – tym samym z usług którego korzysta już mBank, Aviva, czy Santander Bank Polska. PKO Bank Polski informuje, że wdrożenie jest kolejnym krokiem w procesie transformacji cyfrowej banku.

PKO Bank Polski współpracuje z kolejnym fintechem

Chatbot przeprowadzi wstępną rozmowę i dokona automatycznej selekcji aplikacji. Usługa dostępna jest dla każdego kandydata 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Rozwiązanie powstało z myślą o organizacjach prowadzących równolegle dużą liczbę rozproszonych procesów rekrutacyjnych. Emplobot jest gotowy do prowadzenia wielu rozmów z kandydatami bez względu na miejsce, dzień tygodnia czy porę dnia.

Podczas rozmowy z kandydatem, bot zapyta o jego doświadczenie zawodowe, umiejętności, dyspozycyjność i oczekiwania finansowe, a następnie na tej podstawie stworzy jego profil. Mając komplet informacji przygotowanych przez system, rekruter szybko może podjąć decyzję i zaprosić kandydata na spotkanie. Dzięki temu, całościowy proces rekrutacji ulegnie skróceniu i uproszczeniu.

Współpraca z firmą Emplocity to kolejny sukces platformy rozwoju innowacji i nowoczesnych technologii „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!”, w ramach której bank poszukuje i rozwija perspektywiczne rozwiązania technologiczne. W 2018 roku Emplocity zostało wyróżnione przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i uznane za jeden z najbardziej innowacyjnych polskich startupów. Więcej o współpracy PKO Banku Polskiego ze startupami można przeczytać tutaj.