Kłopoty z logowaniem dotyczą zarówno bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Bank tłumaczy, że powodem awarii są problemy techniczne i zapewnia, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

Problemy z logowaniem, które występowały u części klientów Banku Millennium, zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona. Większość klientów mogła przez cały czas bez problemu korzystać z kanałów elektronicznych. Bardzo przepraszamy za niedogodności wszystkich, których spotkały utrudnienia – poinformował Bank Millennium około godziny 16.00.

Poważna awaria w Banku Millennium

– Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu – napisał Bank Millennium na Twitterze.

Pierwsze doniesienia o awarii zaczęły napływać w poniedziałek około godziny 19, ale nawet dzisiaj klienci zgłaszają problemy z logowaniem i płatnościami. Oznacza to, że awaria trwa ponad 12 godzin, a to już naprawdę poważna sprawa. Od wczoraj użytkownicy mają kłopoty z transakcjami w Internecie (karty i BLIK), a także z logowaniem do bankowości elektronicznej (aplikacja i serwis transakcyjny).

W 2019 roku doszło do 40 awarii w polskim sektorze bankowym – mowa tu o utrudnieniach, które były odczuwalne dla klientów. Najczęściej występowały problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej, ale zdarzały się także kłopoty z płatnościami kartą, czy wypłatami z bankomatów. O pojawiających się problemach z dostępem do bankowości elektronicznej przeczytacie w naszej zakładce awarie bankowe.