Częścią realizowanej kampanii jest specjalnie przygotowana platforma edukacyjna, na której będą zamieszczane treści merytoryczne i materiały, dedykowane właścicielom małych i średnich firm. Pozwolą one unowocześnić ich biznes, a w szczególności otworzyć się na nowe formy dotarcia do klientów i uruchomić sprzedaż online.
#DziałamyNieZnikamy – nowa inicjatywa Polski Bezgotówkowej
– Z uwagi na sytuację epidemiologiczną część przedsiębiorców została zmuszona do ograniczenia, a czasem wręcz do wstrzymania swojej działalności na bliżej nieokreślony czas. Ich sytuacja, pełna niepewności i braku bliskiej perspektywy powrotu do normalności, stworzyła jednocześnie okazję do otwarcia się na rozwiązania, które wcześniej nie były brane pod uwagę. Dlatego też Fundacja Polska Bezgotówkowa zdecydowała się na udostępnienie narzędzi i treści edukacyjnych dla przedsiębiorców, którzy dotychczas nie wykorzystywali internetowych kanałów sprzedaży i marketingu – podkreślił dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Przedsiębiorcy będą mogli znaleźć na platformie artykuły, e-booki, szkolenia online, infografiki oraz plakaty do powieszenia w witrynie swojego punktu handlowo-usługowego. Na stronie internetowej będzie można znaleźć również moduł informujący przedsiębiorców o ofercie agentów rozliczeniowych w zakresie płatności e-commerce.
Zainteresowani będą mogli zapisać się do specjalnie uruchomionego newslettera, który będzie informował o nowych materiałach pojawiających się na platformie. Kampanię będzie można śledzić we wszystkich kanałach społecznościowych Fundacji Polska Bezgotówkowa – czytamy w komunikacie.