– Współpraca między Biedronką a Glovo wchodzi na wyższy poziom. Oznacza to nie tylko możliwości dokonywania zakupów przez klientów z dowolnego miejsca w każdym z 16 miast, dzięki zapewnieniu pełnego pokrycia zasięgiem usługi granic administracyjnych miasta, ale również możliwość dokonania komfortowych zakupów online wraz z dostawą w każdą niedzielę przy użyciu smartfona – czytamy w komunikacie.

Biedronka znalazła sposób na zakaz handlu w niedzielę

Biedronka rozpoczęła sprzedaż online we współpracy z Glovo w kwietniu bieżącego roku. Obecnie takie rozwiązanie jest dostępne przez siedem dni w tygodniu na terenie: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Płocka, Rzeszowa, Bydgoszczy, Torunia, Olsztyna i Lublina. Za dostawę trzeba zapłacić 9,99 zł, ale w razie złej pogody aplikacja doliczy dodatkowe 1,99 zł.

Pod kątem liczby transakcji dokonanych przez klientów Biedronki przy użyciu aplikacji Glovo prym wiedzie Warszawa, przed Wrocławiem i Krakowem. Natomiast największe pod względem wartości zakupy online zaraz po warszawiakach robią mieszkańcy Krakowa, a potem Wrocławia. Najwięcej zamówień klienci składają między godz. 11 a 14.

A co kupują klienci sieci używający aplikacji Glovo? Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki. Na pierwszym miejscu popularności zdecydowanie są banany, na drugim filety z piersi kurczaka, a najniższy stopień podium należy do pomidorów malinowych.

W komunikacie czytamy, że Biedronka zamierza kontynuować współpracę z Glovo, planując dalszy rozwój tego kanału zakupowego w najbliższym czasie.