Zapotrzebowanie na szybką i łatwo-dostępną pomoc psychologiczną stale rośnie. Helping Hand to platforma online, zapewniająca wsparcie psychologiczne. Firma skupia się przede wszystkim w takich obszarach, jak: depresja i stany lękowe, zdrowie pracownika, zdrowie dziecka, zaburzenia odżywiania czy uzależnienia. Tylko w minionym półroczu na współpracę z Helping Hand, zdecydowały się m.in.: Cushman & Wakefield, Angelini Pharma, Teleperformance, Cash&Carry – MAKRO, DHL Global Forwarding oraz Verco.

Niemal 4 mln na rozwój platformy Helping Hand

Użytkownicy Helping Hand mogą w pełni anonimowo, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu korzystać z ponad 300 materiałów edukacyjnych. Wszystko stworzył zespół psychologów i licencjonowanych terapeutów. Do dyspozycji użytkownika platformy dostępne są artykuły tekstowe, materiały wideo, narzędzia do autoterapii, tematyczne webinaria czy interaktywne spotkania z ekspertami (poprzez czaty i wiadomości prywatne).

Z uwagi na wojnę w Ukrainie, Helping Hand uruchomiła także bezpłatną pomoc psychologiczną dla wszystkich dotkniętych tym kryzysem. Firma zorganizowała m.in. szereg webinariów, otwartych spotkań online, czaty z psychologiem, a także dyżury telefoniczne.

Pierwsze sześć miesięcy 2022 roku to ogólnie rzecz biorąc czas intensywnego rozwoju produktowego dla Helping Hand. Na platformie, która działa już w językach polskim, angielskim i ukraińskim, uruchomiono strefę Mindfulness. Dostepny jest tam szeroki wybór narzędzi do medytacji i relaksacji.

Firma stworzyła także autorski program psychoedukacyjny dla managerów. Jego celem jest podniesienie świadomości w zakresie profilaktyki związanej z ochroną zdrowia psychicznego pracowników. Nic więc dziwnego, że właściciel platformy, spółka HH24, poszukuje dodatkowych funduszy na rozwój. Widać to w szczególności w pozyskanej ostatnio kwocie 3,9 mln złotych.

Z rozwiązań Helping Hand mogą korzystać firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny. Pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników.