Voicebot wesprze pracowników ING w codziennej obsłudze klienta na infolinii. Nowy wirtualny asystent w sposób zautomatyzowany komunikuje się z użytkownikiem. Potrafi udzielić odpowiedzi na ponad 50 najczęściej zadawanych pytań.

Voicebot Inga obsłuży klientów ING

Dzięki wdrożeniu głosowego bota i wykorzystaniu sztucznej inteligencji, ING chce skrócić czas odbioru połączenia i przekierowania osoby dzwoniącej. Konsultanci infolinii mają być mniej obciążeni obsługą prostych spraw, co powinno usprawnić również obsługę bardziej skomplikowanych problemów.

W jakich sprawach pomoże voicebot ING?

  • pokieruje w zmianie numeru telefonu autoryzacyjnego,
  • doradzi, co zrobić, jeśli klient zapomni kodu PIN do aplikacji mobilnej,
  • sprawdzi stan konta (trzeba jednak mieć aktywną bankowość internetową),
  • udzieli ogólnych informacji na pytania dotyczące przelewów, jak zamówić kartę płatniczą do rachunku,
  • informuje o zasadach awizacji większej wypłaty,
  • w innych zagadnieniach rozpozna, z jaką sprawą zwraca się klient i połączy z właściwym specjalistą.

Warto przypomnieć, że ostatnio ING Bank Śląski wprowadził do swojej aplikacji mobilnej funkcję geolokalizacji. Dzięki niej proces zakupu biletów parkingowych i komunikacyjnych w Moje ING ma być prostszy. Geolokalizacja ułatwi także znalezienie zaparkowanego samochodu.