W trakcie spotkania z dziennikarzami czeski fintech przedstawi swoje dalsze plany rozwoju w Polsce, zdradzi w jaki sposób chcą pozyskać w naszym kraju 0,5 mln klientów, a także powie czym różnią się od konkurencji. W poniedziałkowej konferencji udział wezmą Michal Smida, CEO i założyciel Twisto, Renata Salata, CGO Twisto i Damian Zieliński, Head of Core Business Development w Mastercard.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Twisto, to zachęcamy do zapoznania się z naszym podcastem, w którym gościliśmy Renatę Salatę, Chieff Growth Officer Twisto.

Ofensywa Twisto w Polsce

Do tej pory Twisto jest znane w Polsce przede wszystkim z odroczonych płatności, które oferuje we współpracy z ING Bankiem Śląskim (udziałowcem Twisto). Kilka tygodni temu spółka wprowadziła także bezpłatny kredyt odnawialny o nazwie Twisto Free. Finansowanie jest bezpłatne na 45 dni – w tym okresie klient może spłacić kredyt nie ponosząc żadnych kosztów. Aby skorzystać z oferty należy zarejestrować się na stronie Twisto.pl.

Prawdziwym przełomem ma być jednak wprowadzenie karty wielowalutowej połączonej z aplikacją do codziennych płatności. Takie rozwiązanie działa już na macierzystym rynku Twisto – czyli w Czechach. Co oferuje aplikacja? To przede wszystkim dostęp do indywidualnej linii z kredytem odnawialnym i realizacji płatności za pomocą Apple Pay. Użytkownik sam decyduje jak zapłaci za zakupy – własnymi pieniędzmi czy z dostępnego limitu kredytowego. Z kolei karta wielowalutowa pozwala między innymi na płatności zagraniczne bez dodatkowych kosztów przewalutowania.

Inne ciekawe rozwiązania to Twisto Snap i Twisto Split. Pierwsza funkcja pozwala na sfotografowanie rachunku lub faktury, po czym to fintech zajmie się rozliczeniami w imieniu klienta. Z kolei Twisto Split to możliwość rozdzielenia rachunku w restauracji na kilka osób, które mogą następnie rozliczyć się między sobą jednym kliknięciem.