Wcześniej Komorowski był odpowiedzialny za rozwój biznesowy oraz strategiczny firmy PayPal w Europie Północnej i Centralnej, w tym w Holandii, Luksemburgu, Belgii, Skandynawii, Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) i Irlandii.

Kariera Matta Komorowskiego w PayPal

Matt Komorowski jest związany z PayPal od 7 lat. W tym czasie skupiał się na innowacjach płatniczych, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby zakupowe konsumentów, jak również na wykorzystaniu technologii w celu przyspieszenia rozwoju e-commerce oraz wsparcia rozwoju firm – tak w kraju, jak i za granicą. Jednym z ostatnich projektów, nad którym pracował, było rozszerzenie przez PayPal usługi darmowych płatności peer-to-peer na kolejne rynki europejskie – w tym Polskę.

Wcześniej w PayPal Matt Komorowski pracował jako Szef Sprzedaży, a następnie jako Dyrektor Zarządzający w Europie Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant w The Boston Consulting Group i Groupon. Swoją karierę rozpoczął jako przedsiębiorca w Kanadzie, gdzie wpierał małe i średnie firmy w ich działaniach marketingowych.

Na Fintek.pl mogliście przeczytać już dwa wywiady z Mattem Komorowskim. Pierwszą rozmowę przeprowadziliśmy w 2017 roku, a pytania dotyczyły przede wszystkim takich zagadnień jak konkurencja fintechów z bankami, przyszłość płatności, czy plany samego PayPala. Kolejny raz spotkaliśmy się w roku 2018 i tym razem wywiad miał luźniejszy charakter. Matt Komorowski opowiedział nam o swoich doświadczeniach w branży FinTech oraz o tym jak w jego oczach zmieniła się Polska na przestrzeni lat.