Żeby skorzystać z oferty wystarczy mieć konto firmowe. Rozwiązanie jest dostępne do końca lipca 2020 roku. Usługa jest skierowana to obecnych i nowych klientów mBanku.

mBank wspiera firmy w e-transformacji

Oferta mBanku obejmuje przede wszystkim bezpłatną bramkę do szybkich płatności mobilnych Paynow. Jej największą przewagą w stosunku do konkurencji jest to, że pieniądze po każdej transakcji przelewane są od razu na konto sprzedawcy. Bank dofinansuje także budowę i hosting e-sklepu na popularnych platformach RedCart lub Shoplo. Klient będzie mógł z nich korzystać przez trzy miesiące za złotówkę miesięcznie.

Dodatkowo w ramach oferty mBanku przedsiębiorcy uzyskają dostęp do automatycznych narzędzi wspierających sprzedaż i dotarcie do klienta przygotowanych przez Samito. Rozwiązanie to w 2019 roku zdobyło nagrodę Best Tool for eCommerce i pomaga m.in.: przeprowadzić kampanie marketingowe oraz uratować nawet 20 proc. niedokończonych przez klienta zakupów. Klient mBanku za pakiety oferowane przez Samito przez trzy miesiące zapłaci tylko 50 proc. ceny – czytamy w komunikacie.

Czwarty punkt oferty to dostęp do narzędzia umożliwiającego sprzedaż w social mediach bez konieczności posiadania sklepu internetowego, oferowane przez firmę 1koszyk. Tutaj sprzedaż odbywa się za pomocą linków, QR codów lub tagów NFC, a dzięki mBankowi klient zapłaci niższą prowizję od transakcji (w promocji 1,5 proc.- standardowo 1,9 proc. wartości transakcji).

Podobne rozwiązania udostępniają także inne banki działające w Polsce. Przykładowo ING Bank Śląski wprowadził ofertę promocyjną, w której pomaga szybko uruchomić sklep internetowy i prowadzić go bez opłat przez 3 miesiące.

Z kolei Nest Bank we współpracy z Visa i Sote pozwala klientom na szybkie i darmowe założenie sklepu internetowego.