Ze statystyk Monzo wynika, że 55% użytkowników to indywidualni przedsiębiorcy. Wśród klientów Monzo Business można znaleźć przedstawicieli takich branż jak piekarze, kamerzyści, sprzedawcy, czy startupy technologiczne. Najstarsza firma obsługiwana przez biznesowe ramię Monzo ma 15 lat – czytamy na blogu brytyjskiego fintechu.

Kolejny duży sukces Monzo

Monzo Business wystartował w marcu bieżącego roku, czyli tuż przed lockdownem brytyjskiej gospodarki. Z usługi można korzystać w dwóch pakietach. Darmowy Business Lite oferuje podstawowe konta firmowe, czy skanowanie paragonów. Z kolei płatny Business Pro to między innymi fakturowanie, rachunki dostępne dla wielu użytkowników, czy ułatwienia w rozliczaniu podatków. Pakiet kosztuje 5 funtów miesięcznie.

Wcześniej Monzo uruchomiło długo wyczekiwany płatny plan Monzo Plus, który w zaledwie jeden miesiąc pozyskał 50 tys. użytkowników. To świetny rezultat biorąc pod uwagę fakt, że wcześniejsza próba uruchomienia Plusa, czyli oferty subskrypcyjnej Monzo, skończyła się niepowodzeniem.

Teraz challenger bank zamierza rzucić wyzwanie konkurencji w zakresie obsługi przedsiębiorców i ma wiele do nadrobienia. Przykładowo z usług Revoluta korzysta ponad 500 tys. klientów biznesowych.