Dotychczas klienci indywidualni Banku Millennium mogli w aplikacji mobilnej skorzystać z pożyczki gotówkowej, limitu w koncie, podwyższenia limitu w koncie i podwyższenia limitu posiadanej karty kredytowej. Teraz mają również możliwość zamówienia w aplikacji karty kredytowej z maksymalnym limitem kredytowym proponowanym przez bank. Klienci mogą wybierać spośród większości kart kredytowych z oferty banku dla klientów indywidualnych.

Zamów kartę kredytową gdziekolwiek jesteś

Podczas składania wniosku o kartę kredytową klient sam określa jej parametry – limit kredytowy (do wysokości maksymalnego limitu proponowanego przez bank), poziom deklarowanej spłaty oraz dzień spłaty karty. Klient może też wybrać, czy chce korzystać z oferowanych do karty, odpłatnych pakietów assistance (na przykład dla karty Impresja). Po określeniu wybranych przez siebie parametrów produktu, klient akceptuje zakup karty hasłem mobilnym.

Po dokonaniu zakupu aplikacja natychmiast sprawdzi, czy telefon, z którego korzysta klient, umożliwia stokenizowanie karty oraz płatności zbliżeniowe i, jeżeli będzie to możliwe, zaproponuje taką usługę.  Do czasu aktywacji plastiku karta będzie widoczna w serwisie internetowym Millenet oraz w aplikacji mobilnej jako karta dostępna wyłącznie do płatności zbliżeniowych telefonem.

Klient może jednak swobodnie zarządzać kartą – dostępne są dla niego wszystkie funkcje aplikacji takie jak zastrzeganie karty, zmiana kodu PIN, spłata karty itp. Tokenizacja karty nie jest jednak równoznaczna z aktywacją karty plastikowej, dlatego po otrzymaniu plastiku klient powinien go standardowo aktywować. Usługa płatności zbliżeniowych dostępna jest dla telefonów z systemem operacyjnym Android 4.4 oraz wyższych.

Bank Millennium/RT