Kupujący, którzy zarejestrują dowolną kartę (kredytową, debetową, pre-paid) w Visa Checkout, za następne zakupy będą mogli płacić za pomocą jednego kliknięcia oraz podania loginu i hasła.

– Po raz kolejny jako jedni z pierwszych w Europie oferujemy naszym klientom dostęp do najnowszych sposobów płatności online, rozwijanych w wielu krajach na świecie. Szybkość we wdrażaniu takich rozwiązań zawdzięczamy posiadaniu własnego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego i licencji agenta rozliczeniowego certyfikowanego przez organizacje kartowe, m.in. Visa. Cieszymy się, że dzięki temu jesteśmy dziś największym w Polsce partnerem Visa w procesie wdrażania Visa Checkout w naszym kraju. Liczymy, że nowa metoda, podobnie jak inne płatności wykonywane w trybie jednego kliknięcia, zyska dużą popularność wśród kupujących online – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU
w Polsce.

Czytaj także: Andrzej Bassara, PayU – zaczęliśmy robić FinTech nim to stało się modne

Visa Checkout i PayU

Usługa Visa Checkout jest dostępna na 23 rynkach i dotychczas globalnie utworzono w niej 20 milionów kont. 95% klientów uważa rejestrację w usłudze za łatwą, a 96% z nich ma poczucie bezpieczeństwa płacąc przy pomocy Visa Checkout. Istotny, z punktu widzenia sklepów i serwisów internetowych obsługiwanych przez PayU powinien być też fakt, że 86% klientów wybierających tę formę płatności finalizuje swoje zakupy, dokonując jednocześnie o 30%ii więcej transakcji, niż ogół kupujących.

– Transakcje internetowe to najszybciej rozwijający się segment płatności Visa. Dzisiaj online możemy płacić za pomocą coraz większej liczby urządzeń i praktycznie z każdego miejsca na świecie. Visa Checkout to rozwiązanie ułatwiające płacenie w sieci z poziomu dowolnego urządzenia, które sprawdziło się w wielu krajach i jest globalnie akceptowane przez ponad 300 tys. detalistów. Dzięki naszej współpracy z PayU grono polskich e-sklepów akceptujących tę metodę płatności będzie rosło w bardzo szybkim tempie – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

W pierwszej kolejności usługa Visa Checkout jest udostępniana partnerom PayU, którzy dodają poszczególne kanały płatności bezpośrednio na stronach swoich sklepów i serwisów internetowych.
Wkrótce rozwiązanie to będzie również dostępne dla wszystkich klientów biznesowych PayU w ramach standardowej formatki płatniczej, w której nowa forma płatności pojawi się automatycznie.