Płatności Garmin Pay dostępne dla klientów Nest Banku

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Wearables
Opublikowano: 30 sierpnia 2018, 10:23 Aktualizacja: 30 kwietnia 2019, 16:41

Nest Bank jest trzecim bankiem w Polsce, który udostępnił płatności mobilne Garmin Pay. Od dzisiaj klienci banku mogą płacić za zakupy za pomocą smartwatcha Garmin.

Wcześniej taką usługę udostępnił BZ WBK i PKO Bank Polski. W Nest Banku Garmin Pay został wdrożony we współpracy z Visa.

Nest Bank uruchomił Garmin Pay. Jak to działa?

Do zegarka można podpiąć kartę korzystając z aplikacji mobilnej Garmin Connect Mobile (GCM), którą trzeba uprzednio zainstalować na swoim smartfonie. Aplikacja jest dostępna na systemy operacyjne Android i iOS. Karta zostanie zamieniona na bezpieczny token przez system tokenizacji Visa i umieszczona w tzw. bezpiecznym elemencie w zegarku.

Usługa działa na następujących modelach zegarków Garmin: fēnix 5S Plus, fēnix 5 Plus, fenix 5X Plus, Forerunner 645, Forerunner 645 Music oraz vívoactive 3 i vívoactive 3 Music. Za pomocą Garmin Pay można płacić we wszystkich terminalach wyposażonych w funkcje zbliżeniową, które stanowią niemal 100% urządzeń akceptujących płatności bezgotówkowe (dane Visa).

Smartwatch łączy się z telefonem za pomocą bluetootha. Jeżeli w momencie transakcji zegarek jest zsynchronizowany i połączony z telefonem, wtedy na smartfonie zobaczymy informacje o transakcji.

Podczas dokonywania płatności wystarczy wybrać na ekranie smartwatcha kartę, którą chcemy obciążyć, podać PIN i zbliżyć zegarek do terminala. Warto dodać, że kodu PIN nie trzeba podawać za każdym razem – wystarczy, że rano po założeniu zegarka wpiszemy PIN i przez następne 24 godziny można dokonywać płatności bez jego podawania. Nawet w przypadku transakcji powyżej 50 zł. Jest tylko jeden warunek – w tym czasie nie można zdjąć zegarka z ręki.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

platnosci-garmin-pay-dostepne-dla-klientow-nest-banku