Rozwiązanie nazywa się TubaPay, a zakończenie integracji planowane jest na połowę 2019 roku. Płatności cyfrowe przyśpieszą pracę agentów – TubaPay w znacznym stopniu automatyzuje proces płatności, minimalizując tym samym ryzyko błędu.

Generali stawia na płatności bezgotówkowe

Nowe rozwiązanie zwiększy także bezpieczeństwo rozliczeń, wynikające m.in. ze zmniejszenia liczby transakcji gotówkowych. Multiagenci na terminalach TubaPay będą mogą przyjąć płatności za każde ubezpieczenie.

Agenci, którzy do tej pory nie posiadali terminali płatniczych, mogą skorzystać z nich przez rok bezpłatnie, w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Pozyskanie zgody na wprowadzenie terminali TubaPay odbywa się całkowicie online. Bacca ma wspierać agentów na każdym etapie wdrożenia. Na marginesie warto przypomnieć, że dzięki Programowi Polska Bezgotówkowa zainstalowano już 100 tys. nowych terminali.

Generali wprowadza transakcje bezgotówkowe także z myślą o wygodzie klientów, którzy dzięki współpracy z TubaPay, opłacą polisy za pomocą: karty zbliżeniowej, z chipem, z paskiem, ale także BLIKIEM, Google Pay i Apple Pay.

Wydaje się, że w dzisiejszych czasach to po prostu konieczność. Polacy chcą płacić bezgotówkowo, a jedyną rzeczą, która ich powstrzymuje jest brak odpowiedniej infrastruktury. Oczywiście gotówka wciąż pozostaje najpopularniejszym środkiem płatniczym, ale wiąże się to właśnie z brakiem terminali w punktach handlowo-usługowych. Można to zaobserwować zwłaszcza poza dużymi miastami. Dlatego trzymamy kciuki za wszystkie wdrożenia, które pozwalają klientom płacić bezgotówkowo.