W związku z dynamicznym rozwojem na rynkach Azji Południowo-Wschodniej w kwietniu 2021 roku Verestro uruchomiło pierwszy lokalny zespól, z siedzibą w Bangkoku, Tajlandii.

Verestro rozwija nowe produkty i rozszerza działalność

Kwiecień to ważny miesiąc z perspektywy polskiego fintech; dwa duże wdrożenia doczekały się komercyjnego launchu. Dobiegła końca pierwsza implementacja Verestro w Azji, tokenizacja numerów rachunków bankowych przy wykorzystaniu platformy MDES należącej do Mastercard dla banku RBL w Indiach, co otwiera spółce drzwi do kolejnych implementacji w Indiach i na kolejnych azjatyckich rynkach. Drugim zakończonym projektem jest implementacja NFC HCE lokalnego giganta branży e-commerce i bezpośredniej konkurencji Amazon w regionie, Shopee Pay z siedzibą w Tajlandii.

Verestro prowadzi projekty integracji i zarządzania API dla banków i partnerów fintech na takich rynkach jak Indie, Singapur czy Tajlandia. „Azja Południowo-Wschodnia to region, w którym budowanie relacji i zdobywanie kolejnych projektów cechują duża dynamika, szybkość podejmowania decyzji i zaufanie” – mówi Krzysztof Drzyzga, CEO Verestro.

Verestro jest dzisiaj obecne już na ponad 25 rynkach i stawia na budowanie zrównoważonych struktur lokalnych; w kwietniu 2019 Verestro otworzyła biuro w Nowym Jorku, w lipcu 2020 założyła pierwszy, lokalny zespół w Sao Paulo, w Brazylii, a w kwietniu 2021 roku w Tajlandii.

– Zdecydowanie stawiamy na rozwój w Azji, widzimy sporo zainteresowania naszą ofertą i szacunku do naszej pracy. Na azjatyckich rynkach reputacja ma olbrzymie znaczenie dla powodzenia rozmów z potencjalnym klientem. Prowadzimy dzisiaj równoległe rozmowy o kolejnych projektach z partnerami z Indii, Indonezji, Wietnamu czy Filipin. Już wkrótce światło dzienne ujrzą także wdrożenia, nad którymi intensywnie pracujemy z klientami z Singapuru. To obecnie jedne z najważniejszych implementacji prowadzonych przez nasze zespoły – mówi Tomasz Kupka, szef sprzedaży Verestro.