PRNews.pl, istniejący od 2002 roku serwis całkowicie poświęcony tematyce bankowej, przeszedł gruntowną przebudowę. W zaprezentowanej wersji portal jest nowoczesny, przejrzysty i funkcjonalny, również na urządzeniach mobilnych.

Nowe logo serwisu mocniej akcentuje sprofilowanie tematyczne, a odświeżona identyfikacja wizualna i architektura treści jest ukłonem w stronę szeroko pojętego sektora bankowego. PRNews.pl chce być serwisem pierwszego wyboru dla wszystkich zainteresowanych tematyką bankową.

Nowy PRNews.pl może się pochwalić nie tylko zmienioną identyfikacją wizualną, ale również przebudowaną nawigacją portalu, uporządkowanymi sekcjami wzbogaconymi o nowe tematy, m.in. dział z ogłoszeniami o pracę czy kalendarium wydarzeń w bankowości. Sekcja znana do tej pory jako „Ludzie PR” zamieniła się w „Who is Who”,  modyfikując swój charakter – od dziś jest to miejsce, w którym swoje notki publikować mogą nie tylko eksperci z zakresu PR. W prawej kolumnie serwisu dodany został feed z Twittera, zawierający wpisy bankowców, influencerów i osób związanych z branżą. Rozbudowana została również sekcja forum.

Czytaj także: Nowa strona Macieja Samcika. Subiektywnie o finansach

– Profesjonalne raporty, unikatowe treści i zawsze aktualne tematy ze świata finansów od wielu lat wyróżniają PRNews.pl, jeden z pierwszych na rynku polskich portali o tematyce bankowej. Chcemy, aby ten serwis był dla sektora cennym źródłem wiedzy podanej w przystępnej i wygodnej formie. Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spotkają się z aprobatą rynku i zachęcą naszych czytelników do częstszych interakcji, zarówno ze mną, jak i innymi dziennikarzami serwisu – mówi Wojciech Boczoń, redaktor prowadzący PRNews.pl.

Stałą pozycję na PRNews.pl utrzymają autorskie materiały, przygotowywane we współpracy z ekpertami  Bankier.pl – dr Michałem Kisielem i Mateuszem Gawinem. Dodatkowo na stronach serwisu  znajdziemy odnośniki kierujące do najważniejszych informacji o bankowości publikowanych na łamach Bankier.pl, tak aby nasi czytelnicy w jednym miejscu mogli wygodnie przeczytać najświeższe rynkowe treści o tematyce bankowej.

Tradycyjnie, najważniejsze informacje znajdą się w codziennym, porannym newsletterze, który również zmienił swoją formę i – oprócz zmian graficznych – jest także dostosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

/Informacja prasowa Bonnier Business Polska

Serdeczne gratulacje!