Z promocji można skorzystać pod tym linkiem. Posiadacze kont i aplikacji Revolut w Polsce wykonali w czerwcu transakcje o wartości 1 miliarda złotych. By zapewnić właściwe wsparcie użytkownikom, firma inwestuje i zwiększa zatrudnienie.

Pół tysiąca polskich pracowników Revoluta przeniosło się właśnie do nowego krakowskiego biura, które jest dziś największym centrum usług firmy na świecie. Teraz brytyjski fintech chce teraz podwoić zatrudnienie. Co ciekawe właśnie wczoraj Revolut obchodził swoje czwarte urodziny. Fintech chce stać się spółką globalną – w czerwcu ogłosił udostępnienie usługi na kontynencie australijskim. Kolejnym krokiem będzie debiut w Azji i Ameryce.

Załóż darmowe konto Revolut i odbierz 10 zł

Co nowego planuje Revolut?

– Błyskawiczny wzrost popularności Revolut w Polsce zawdzięczamy naszym użytkownikom i temu, że nas polecają. To im należą się podziękowania. Na początku zeszłego roku było nas 30 tysięcy. Dziś jest nas już pół miliona, ale to dopiero początek. Chcemy by usługi finansowe były tanie, bezpieczne i dostępne. By produkty, zarezerwowane tradycyjnie dla klientów VIP, stały się dostępne dla każdego – mówi Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.

O jakich produktach mowa? Na przykład o dostępie do saloników lotniskowych. Revolut nie chce osiadać na laurach i stopniowo poszerza portfolio swoich usług. Przykładem może być dodanie nowych subkont walutowych – teraz można posiadać aż 29 takich rachunków. Doszły waluty popularnych wśród Polaków destynacji wakacyjnych, jak kuna Chorwacka i lew Bułgarski.

Nowością są także wspólne sejfy Vault, pomocne do realizacji zrzutek na prezent i składkowych imprez. Oczywiście nie sposób pominąć Apple Pay, na które Polacy musieli czekać dość długo. Najnowszą premierą Revolut jest funkcja Donations, która pozwala wspierać organizacje dobroczynne zaokrąglonymi końcówkami z codziennych płatności.

Odbierz darmową kartę i 10 zł na start

Co jeszcze planuje brytyjski fintech? W drugiej połowie roku Revolut weźmie na cel rynek usług inwestycyjnych i otworzy dostęp do bezprowizyjnego handlu akcjami. Produkt ma być tani, prosty i dostępny dla każdego. Fintech planuje rozwinąć ofertę dla firm i dopasować ją do potrzeb przedsiębiorców na lokalnych rynkach. Firma będzie kontynuować prace nad kartą dla dzieci i zaprosi do usługi Donations kolejne organizacje charytatywne.