Narzędzie umożliwia generowanie szczegółowych raportów sprzedażowych. Użytkownicy mogą monitorować na bieżąco najważniejsze analizy. Aplikacja dostarcza takie dane, jak między innymi informacje o wartości sprzedaży, wartości otwartych rachunków czy suma gości znajdujących się obecnie w lokalu. Dodatkowo wszystkie zestawienia można dowolnie filtrować, określając wybrane przedziały czasowe i porównywać je do analogicznych okresów – czytamy w komunikacie.
Aplikacja GoPOS Now już dostępna
Jednym z kluczowych elementów GoPOS Now jest możliwość zarządzania pracownikami. Aplikacja pozwala na kontrolowanie czasu pracy, wysokości należnych wynagrodzeń oraz śledzenie wartości sprzedaży generowanej przez każdego pracownika. Właściciele mogą na bieżąco sprawdzać, kto jest na zmianie i kontrolować aktywność personelu.
GoPOS Now umożliwia również zarządzanie wieloma lokalizacjami z jednego miejsca. Właściciele mogą uzyskać dostęp do raportów grupowych oraz danych z każdego lokalu. Taka funkcjonalność ma być szczególnie przydatna dla managerów sieci restauracji, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad wszystkimi swoimi lokalizacjami.
GoPOS Now jest dostępne na urządzenia z systemem iOS oraz Android, dzięki czemu korzystanie z jej funkcjonalności możliwe jest niezależnie od używanego sprzętu.
W połowie zeszłego roku spółka GoPOS wprowadziła na rynek Mobilnego Kelnera 2.0. Dzięki temu narzędziu proces obsługi – od momentu przyjęcia zamówienia i wysłania go na kuchnię, przez odbiór płatności, po wydruk paragonu lub przesłanie go drogą elektroniczną – staje się All in One, z możliwością realizacji wszystkich etapów bezpośrednio przy stolikach gości.