Do udziału w konkursie SAS zaprasza firmy działające w obszarach AI driven services, Data Monetization, Open Banking (PSD2) i Credit Scoring które chciałyby podjąć wyzwanie stworzenia innowacyjnego rozwiązania adresującego kluczowe potrzeby biznesowe klientów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego.

Startup Cup powered by SAS – nowa inicjatywa dla startupów

Harmonogram konkursu obejmuje 2 etapy. W pierwszej części wymagane jest przesłanie opisu rozwiązania i wyzwań biznesowych, które adresuje. Należy też wskazać, w jaki sposób startup planuje wykorzystać rozwiązania SAS do zbudowania swojego rozwiązania. Drugi etap to prezentacja pomysłu przed jury złożonym z przedstawicieli SAS i The Heart.

Zwycięzcy konkursu mogą liczyć nie tylko na nagrodę finansową w wysokości 10 tysięcy USD, ale również wsparcie biznesowe, w tym dostęp do obecnych klientów SAS, którym będą mogli zaprezentować swoje pomysły podczas specjalnie zaaranżowanych spotkań. Ponadto organizator konkursu zobowiązuje się zapewnić startupom, które zajmą miejsca 1-3, darmowy dostęp do technologii SAS (w tym SAS Viya, SAS ESP, SAS Intelligent Decisioning) na okres 6 miesięcy. Istotnym wsparciem będzie również mentoring ze strony ekspertów SAS w postaci warsztatów oraz cotygodniowych konsultacji w okresie jednego miesiąca. Co więcej, trzy najlepsze startupy będą miały możliwość promowania swoich rozwiązań podczas lokalnego i globalnego wydarzenia organizowanego przez SAS.

The Heart kilka dni powołało do życia nową spółkę – Digital Gateways, ułatwiającą cyfrowy onboarding klientów. Pierwszym użytkownikiem został Credit Agricole, który umożliwił zdalne otwieranie konta w aplikacji.